Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Hundhälsa Som rubriken antyder. Jag hade kokat en fläsklägg med diverse kryddor (svart/vitpeppar) och lagerblad, lök och morot. Lät det svalna...
Svar
2
· Visningar
1 105
Senast: Springer
·
Övr. Hund Hej all! Min vovve har massvis med energi så jag vill att han ska få bära lite tyngd i en väska på promenaderna. Det fungerar jättebra...
Svar
6
· Visningar
1 069
Senast: Ace
·
Hundhälsa Hur "illa" ska det vara för den skendräktiga tiken innan ni sätter in galastop? Camaro är skendräktig. Hon mår absolut inte dåligt...
Svar
6
· Visningar
15 281
Senast: Laa
·
Övr. Hund Min valpis jag fick hem har bara fått 12-veckors sprutan, DHPPI. Tror ni det är helt ok när man ska ställa ut o så?
Svar
6
· Visningar
1 037
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Nu är det så att jag har stora foder bekymmer. Har en Jrt på 9 månader som är kastrerad sen 1 månad tillbaka. Han äter Nordic special...
2
Svar
38
· Visningar
5 310
Senast: lil-sis
·
H
Hundträning När jag tränar kontaktövningar och att hon ska hålla fokus på mig och det vi gör då vi är själva sitter klockrent, hon tycker det är...
Svar
9
· Visningar
1 131
Övr. Hund Hur förvarar ni er hundmat? Jag har inte hittat någon bra lösning så än så länge får maten vara kvar i säcken som står mitt på...
2
Svar
28
· Visningar
7 312
Senast: Flixon
·
Övr. Hund Hallå alla bukefalister! Är på g att skaffa en Siberian Huskey-tik, men är näst intill helt nollställd vad gäller namn och hoppas ni...
Svar
5
· Visningar
2 496
Övr. Hund http://svtplay.se/v/2354602/plus/del_6_av_8 Jag som har IF (Jättenöjd!) på Beauceronen och Agria på mallen börjar ju vackla mer och...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 419
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Hur vet man egentligen vilka kurser som är bra? Och vilka utbildare som är bra? Jag har noll koll på hundvärlden. Men om vi ska...
Svar
10
· Visningar
1 338
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Jag vill gärna veta vad ni tycker om den samt vilken ni skulle välja till en äldre sällskapshund med ledproblem på grund av sin sjukdom...
2
Svar
24
· Visningar
4 293
Senast: martha
·
G
Övr. Hund Ja, ni minns säkert såna där Mina Vänner-böcker som man fick fylla i som barn. Jag tänkte det vore kul att få veta vad era hundar skulle...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
19 064
Senast: fijja
·
G
Övr. Hund Om en vecka får jag hem en ny liten familjemedlem! En staffetik på 8 veckor. Och vi har fortfarande inte kommit på något bra namn...
Svar
5
· Visningar
1 266
Senast: Genesis
·
Övr. Hund Jag är ute efter ett par hundskor till hunden till påsken. Jag har ingen aning vilka skor som sitter bäst på en större hund? Har bara...
Svar
5
· Visningar
2 386
Senast: Nominous
·
Hundhälsa Har en schabrador tik på 2 1/2 år som till och från i några veckor, men också vart bra däremellan. För ca 3 veckor sedan var hon...
Svar
3
· Visningar
2 455
Senast: Memmis22
·
E
Övr. Hund För ett tag sedan var jag och en kompis ute med våra hundar, min hund har aldrig brytt sig överdrivet om djur i skogen och alltid kommit...
Svar
12
· Visningar
2 378
Senast: ebba85
·
Övr. Hund Idag ska jag åka och titta på en rottweiler tik på 3 1/2 år. Någon som har tips på vad jag kan fråga?:laugh: Har redan ställt...
Svar
5
· Visningar
1 489
Senast: anna_anna
·
Övr. Hund Jag är jättetacksam om jag kan få hjälp med två bilder. Är detta hundspår? Sedan undrar jag om det går att se vad för djur som...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Någon som vet vilket avmaskningsmedel som tar dvärgbandmask? Jag bor relativt nära stället där de fann det i räv och tänkte därför maska...
Svar
9
· Visningar
2 305
S
Hundavel & Ras Jag undrar om jag kan avmaska min tik som går in i vecka 5 på söndag? Missade att göra detta före parning och även 3 veckor efter...
Svar
2
· Visningar
3 571
Senast: panzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka