Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Precis som rubriken lyder så är det några kompisar och bekanta till mig som tycker att min hundvalp är fullkomligt galen :crazy: Hon har...
2
Svar
25
· Visningar
3 925
Övr. Hund Min chihuahua är 5 år och har alltid bott i lägenhet, dvs van vid att det är spring i dörrar och trapphus. Men nu helt plötsligt har han...
Svar
0
· Visningar
825
Senast: feel
·
Övr. Hund Är så stolt över lille Jack! Idag när vi var ute och gick över ängen så är det en tjej ute med sina tre små hundar (2 pomeranian och 1...
Svar
4
· Visningar
748
Senast: missjackpot
·
Övr. Hund tror ni skulle funka med skvallerträning med en hund som är aggressiv mot andra hundar? nu har jag inte sett hur hunden beter sig när...
Svar
10
· Visningar
2 364
Senast: Jenny1
·
I
Hundhälsa Alltså inatt hände det nått sjukt konstigt..min hund ilska låg i sängen med mig, så vaknar jag utav att ilska ska hoppa ner & ska krypa...
Svar
6
· Visningar
2 046
Senast: Taxilock
·
M
Hundavel & Ras Min fina Tiiamii fick imorse 3 små små söta bebisar :love: Däremot har jag inte lyckats att få med henne ut för att kissa ännu hon var...
Svar
0
· Visningar
977
Senast: makejo
·
Hundhälsa Nu har jag en nykastrerad tik...som redan idag inte hade haft något emot att gå den vanliga långpromenaden..*suck* Idag kommer hon...
Svar
6
· Visningar
1 201
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Trasslar du ut din hund om kopplet hamnar mellan benen eller får den fixa det själv? Mina hundar är super snabba med att lyfta ett ben...
2
Svar
21
· Visningar
2 428
Senast: Smulis
·
L
Övr. Hund Någon som vet var det finns ett bra regntäcke, som täcker så mkt av kroppen som möjligt, alltså gärna ben enda ner till tassarna, orkar...
Svar
3
· Visningar
1 267
Senast: Hessen
·
I
Hundhälsa Har en hund av långhårstyp (Aussie) som fäller konstant. Han är ca 14 månader och jag tycker att han fäller mest hela tiden. Har borstat...
Svar
15
· Visningar
5 251
Senast: Hessen
·
Hundhälsa Har precis opererat bort fyra stycken juvertumörer på vår älskade 6 år gamla Leonbergertik. Igår tog vi stygnen och fick också reda på...
Svar
5
· Visningar
3 312
Senast: falukorw
·
L
Övr. Hund Jag tänkte gå en kantarellkurs med min hund i sommar. Den är över en helg fredag lördag söndag. Men jag har läst någonstans att det...
Svar
1
· Visningar
1 009
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa Dum fråga kanske men jag vet en del hundägare som mer eller mindre dagligen har sin hund i bilbur 2-4 timmar/ dag då de är i stallet...
2
Svar
36
· Visningar
3 356
Senast: escodobe
·
F
Hundhälsa Hjälp, satt i godan ro och kollade igenom hundpärmen med papper och grejer och upptäcker att jag fullständigt glömt av att vaccinera...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Min ena hund blev svårt sjuk i veckan och jag ville verkligen göra allt för att få henne frisk. Kollade såklart på försäkringen och ser...
Svar
7
· Visningar
1 265
Senast: tinissen
·
Övr. Hund Hej! Har länge försökt hitta något hundgodis som jag kan använda vid träning som min hund faktiskt vill jobba för. Hon är väldigt kräsen...
2
Svar
21
· Visningar
7 019
Senast: squarepants
·
Hundhälsa Hur gör ni med era hundar när det kommer till utfodring... Har era hundar fri tillgång till torrfoder hela dagen? Om inte, vilka...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 608
Senast: Neinor
·
Övr. Hund Jag är helt uppgiven, försökt på alla sätt å vis.. Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra längre.. Min pappa gick bort för några...
2
Svar
21
· Visningar
2 156
Senast: Linduzz
·
Hundavel & Ras En vän till mig hade funderingarna på att nu para sin ena tik till sommaren. Vi satt och diskuterade lite angående åldern på hennes...
2
Svar
30
· Visningar
3 970
Senast: _Amazing_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka