Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Min brorsdotter letar efter en hund som hon kan ha när hon börjar på hundgymnasiet till hösten. Och bad mig att hjälpa henne att hitta...
Hundavel & Ras Parningsannons med en fyraårig tik som parats med en hane som inte ens fyllt två år. Detta i min ras vars RAS säger "använd inte hundar...
Ekonomi & Juridik Jag hade dragit öronen åt mig och funderat på vilka övriga kostnader som dragits in på under hästens uppväxt och hur det kunnat påverka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.