Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Hundavel & Ras Såg just en annons om att en Amstaff / Alaskan / Bordercollie på ca 2 år är ute för omplacering. Jag kan bara gissa att det är en...
2
Svar
20
· Visningar
4 328
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Jag antar att den här ska ligga på hund. Jag börjar misstänka att jag får allergiska reaktioner på valpen (5mån). Jag är täppt i...
Svar
13
· Visningar
3 051
Senast: Swat
·
Hundhälsa Min 15 veckors valp har nu varit dålig i magen till och från i en vecka. Konsistensen på avföringen är "löst potatismos" och hon har...
Svar
12
· Visningar
8 769
Senast: Daff
·
Övr. Hund Hej! Tänkte dela med mig om någon häftigt som hände när jag var ute på en äventyrstur i centrala Australien. Vi fick besöka en känd...
Svar
3
· Visningar
1 146
Senast: LionQueen
·
Hundhälsa Ni som ger era hundar fodertillskott för lederna, typ glukosamin och liknande, vilket preparat använder ni? cirka pris? hur länge...
2
Svar
27
· Visningar
7 518
Senast: rahl
·
Hundhälsa Funderar lite över min hund, en amstaff-mix på snart 11 månader. Han började plötsligt, i torsdags kväll tror jag, att bajsa mycket...
Svar
0
· Visningar
859
Senast: Jenny1
·
Övr. Hund Igår fick jag en lapp av grannen att min Jack Russel, Åke, suttit o "gråtit" efter mig hela dagen i Torsdags och igår. Åke är 11Månader...
Svar
12
· Visningar
4 794
Senast: supersara
·
Övr. Hund Våran långhåriga normaltax Alf.
Svar
0
· Visningar
163
Hundhälsa Ni som fodrar enligt BARF metoden, kan ni berätta lite för en novis? Beställer ni från något av de (2?) företagen som säljer...
Svar
1
· Visningar
944
Senast: MrsScabtree
·
Hundhälsa Min ena tik blir 10-år i sommar. Pigg o frisk men................tidigare så har hon alltid varit tillsammans med våra barnbarn (mitt i...
Svar
1
· Visningar
755
·
Övr. Hund I dag var vi (jag och Tindra) på våran första Rallylydnads träning. Shit vad kul det var:laugh:!!! Vi har inte varit så aktiva med...
Svar
19
· Visningar
1 817
Senast: Disen
·
Övr. Hund Alltså, hur kan man bete sig på detta viset mot en hund, eller vilken levande varelse som helst...
Svar
3
· Visningar
1 047
Senast: Wassego
·
Övr. Hund Här kommer jag med ett dilemma jag hoppas ni kan hjälpa mig med. Jag har EDS och har blivit riktigt dålig nu i vinter, jag kan inte...
Svar
0
· Visningar
774
Senast: kol
·
Hundhälsa Jag funderar på att börja BARF:a Loka igen och då lär valpen matvägra när han ser allt det mumsiga som hon får...! Jag känner mig bara...
Svar
14
· Visningar
2 392
Senast: HeddaVovven
·
F
Övr. Hund Ej rumsren Yorkie - 3 år Vår Yorkshireterrier-tjej som nu har fyllt 3 år är inte rumsen och det börjar kännas JÄTTE-jobbigt! Vi...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 251
Senast: Krummi
·
Övr. Hund OK, så imorgon tar det slut. 14 år med R och idag är sista kvällen. Hela veckan har varit bra, vi har skämt bort honom och han har varit...
Svar
11
· Visningar
1 318
Senast: Linnea F
·
Övr. Hund Någon som har eller haft en hund med urinvägsinfektion? Min tik har det. Är inne på sin andra pencillin sort. Är inne på dag 4 av...
Svar
12
· Visningar
11 376
Senast: lillamy73
·
L
Övr. Hund Jag behöver er lagkunnigas hjälp :D Vem har ansvaret om: * Min hundagressiva hund är kopplad, men en lös hund kommer fram, min...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 315
·
Hundavel & Ras Min brorsdotter letar efter en hund som hon kan ha när hon börjar på hundgymnasiet till hösten. Och bad mig att hjälpa henne att hitta...
Svar
13
· Visningar
1 411
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Jag har praktiskt taget bestämt mig för att importera en valp från Skottland, och har därför börjat titta på hur jag ska få hem den...
Svar
13
· Visningar
4 178
Senast: QuickStar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka