Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Hundhälsa Hej mitt första inlägg :/ men jag behöver hjälp.. jag har en vallhund som älskar att valla min skoter och cross, ungar, hästar, katter...
Svar
19
· Visningar
2 433
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Startade tidigare en tråd om hur jag skulle komma igång med klickandet. Fick tipset om Canis mailkurs och den är verkligen super! Har...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Galathea
·
Hundträning Hur gör ni andra när ni ska träna, oavsett om det är kurs eller egen träning, använder ni halsband eller sele? Har ni ett särskilt...
Svar
15
· Visningar
2 531
Övr. Hund Jag läste på djurklinikens hemsida där jag numera går att dom utför seniorkoll på hundar från 7 år. Min äldsta fyller 7 år i juni och...
2
Svar
22
· Visningar
4 006
Senast: linafina
·
Hundavel & Ras Oscar (Exigor's Omar Optimal) och Penny (Megingjords Diser Heidi) har fått 4 st valpar ikväll. 2 hanvalpar och 2 tikvalpar. Bilder...
Svar
0
· Visningar
922
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Någon som känner till rasen? Tydligen en mild terrier som varit allroundhund i botten, frisk och skäller bara när den måste. Känner...
Svar
8
· Visningar
2 188
Övr. Hund Hittade denna artikeln och den måste ju vara ett skämt. För inte kan den väl vara på riktigt?:eek...
Svar
13
· Visningar
1 487
Senast: Neinor
·
Övr. Hund Tänkte höra med er som har problem med hundar, alltså om er hund har problem med andra hundar. Undrar då hur ni hanterar detta eller har...
Svar
9
· Visningar
1 245
Senast: annakg
·
Övr. Hund Om hunden i dagsläget 6,5 mån gammal är ca 65cm hög, snabbmätt med tumstock, hur hög bör bilburen vara? En djungel att sitta och glo...
Svar
8
· Visningar
2 039
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Vad är det för skillnad på ett bantningsfoder&ett lightfoder:confused:
Svar
3
· Visningar
724
Svar
0
· Visningar
652
Senast: Lickety
·
Hundhälsa Tårarna bara rinner och vi saknar dig så jävla mycket! Nu har du inte ont mer och vi vet att du får det bra med massor av nya kompisar...
2
Svar
29
· Visningar
2 742
Senast: fetange
·
Hundhälsa Jag skulle behöva lite råd i ett dilemma. Vi har en tax, unghund och blivande jakthund som har den väldigt dåliga ovanan att äta sten...
Svar
5
· Visningar
6 369
Senast: movi
·
Övr. Hund Någon som har det eller har haft det? Fungerar det bra?
Svar
1
· Visningar
1 199
Senast: kladdkaka
·
K
Övr. Hund Jag funderar lite på trimning sv pälsen. Jag har en blandis (affenpinscher) som behöver trimmas. Nu är han trimmad med effilersax. Hur...
Svar
5
· Visningar
2 534
Senast: Laa
·
Övr. Hund Tänkte höra här om någon varit med om ngt liknande. Jag vet att det finns raser som inte skäller, men så är inte fallet för min hund...
Svar
16
· Visningar
9 121
Senast: _Amazing_
·
Hundhälsa http://www.mattilsynet.no/aktuelt/nyhetsarkiv/dyr/hunder_og_katter_som_kommer_fra_sverige_m__behandles_mot_bendelorm_87968 Med...
Svar
9
· Visningar
1 818
Senast: electra1
·
G
Övr. Hund Hur fungerar det med hundsim och waterwalking för långpälsade hundar? Vad är det för ämnen i vattnet? Klor i bassängen antar jag (?)...
Svar
5
· Visningar
1 291
Senast: Galathea
·
Övr. Hund Hej! Är ev på g att köpa en valp till sommaren, men har även ev planer på att flytta från sverige till ett annat eu land. Är det...
Svar
11
· Visningar
4 260
R
Övr. Hund Är det någon som är med i en träningsgrupp i bruks eller lydnad på brukshundklubben och vill berätta lite om hur det fungerar? Hur...
Svar
9
· Visningar
1 112
Senast: Raderad medlem 19815
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka