Älskade, älskade Björne!

Sv: Älskade, älskade Björne!

Men fy sjutton, verkligen :( Han var verkligen en sån hund man lade på minnet direkt han visades upp på forumet.

Vila i frid söta, härliga Björne!

Fy sjutton vad hemskt:( han var så himla söt och charmig, har sett massor av bilder på honom.
Men han tackar er att ni var så starka och orkade ta det otroligt tuffa beslutet åt honom redan på en gång och inte dra ut på det.

Massor av styrke och tröst kramar.

KL.
Pratade med Ange igårkväll, strax efter det hemska.
Tydligen är det ganska vanligt med missbildningar inom rasen, men långt ifrån alla får symptom/bekymmer av det.
Om jag förstått det rätt ..

Mina tankar är hos er min vän!

KL.
Pratade med Ange igårkväll, strax efter det hemska.
Tydligen är det ganska vanligt med missbildningar inom rasen, men långt ifrån alla får symptom/bekymmer av det.
Om jag förstått det rätt ..

Mina tankar är hos er min vän!

Jo precis. Veterinären sa att det är vanligt på många dvärghundar att dom har (mer eller mindre) förändringar i kotorna. Men att det är svårt att säga hur många eftersom många aldrig får besvär utav det.

Björne var bäst på alla sätt och vis och vi var så glada över att ha fått en frisk fralla. Veterinärerna både på Bagarmossen och Strömsholm undrade om vi hade opererat honom för att han var så fin i näsan. Och så får man ett sånt här bakslag.
Jag har inte kunnat sova ordentligt inatt och har vaknat och grinat om vartannat.
Vi vet att det var det enda vi kunde göra och att han inte har ont något mer och det gör väl att det känns lite bättre. Men saknaden är fortfarande ENORM!

men fy vad hemskt.mina fraallor skickar dig massa tröstpussar!

Fy så hemskt :cry: Beklagar verkligen sorgen.
Björne var min favvohund här på buke, en sån underbar hund.

Ta väl hand om varandra i sorgen, kram till er.

Till alla: Tack! Björne har det bra nu, även om det kan ha varit det värsta som hänt oss någonsin
small_heart.gif

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka