Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har praktiskt taget bestämt mig för att importera en valp från Skottland, och har därför börjat titta på hur jag ska få hem den...
Svar
13
· Visningar
4 178
Senast: QuickStar
·
Hundavel & Ras Min kompis har precis köpt en rottweiler tik. När hon går in på skk står det att hunden är avelsspärrad, men det finns ingen "röd...
Svar
4
· Visningar
1 952
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jag har en 1:årig hund som jag tycker verkar ha ett konstigt beteende när det gäller mat. Hon plockar ur mat ur skålen och lägger i sin...
Svar
11
· Visningar
15 772
Senast: igbest
·
Övr. Hund Imorgon försvinner han, min älskade gamla gubbe. Den där stresskadade BCn som jag hämtade ur misär sommaren 2006. Han som satt i bur och...
Svar
14
· Visningar
1 658
Senast: movi
·
M
Hundhälsa Ja, vad gör man åt saken? Ägaren har provat att ge lite mycxket och mellan. Ingen skillnad, hunden hivar in allt i två tuggor och...
Svar
9
· Visningar
5 707
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Jag skulle vilja ha era åsikter och kunskaper ang. att köpa renrasig hund med stamtavla eller blandras. Jag har haft en jackrussel i 13...
2
Svar
23
· Visningar
3 248
Senast: MrsScabtree
·
K
Övr. Hund Min sambo är intresserad av att lära sig hur man tränar hunden att spåra. Jag blev lite ställd då jag aldrig tränat det eller varit med...
2
Svar
23
· Visningar
2 840
Senast: Krummi
·
Hundavel & Ras Jag har börjat fundera så smått på att skaffa mig en till hund eftersom min egna inte tycker om att bli lämnad ensam (han klarar av det...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: fjordtokan
·
I
Hundavel & Ras Hejsan! Jag vet att det finns flera trådar när folk ber om hjälp med val av raser. Jag har inte hittat någon bra ras för just mig, så...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 327
Senast: fjordtokan
·
N
Övr. Hund Var ute och promenerade med "min" hund idag. Jag har henne som vanligt kopplad då hon kan göra utfall mot andra hundar. Hon är av stor...
Svar
17
· Visningar
1 610
Senast: Neinor
·
Övr. Hund Någon som på ett ungefär vet vad DV tar för avlivning av hund?:confused:
Svar
5
· Visningar
921
Senast: Lager
·
Hundhälsa En kompis till mig köpte en 7 månaders tik i helgen. Hunden är av rasen dansk/svensk gårdshund och det är deras första egna hund. Hon är...
Svar
4
· Visningar
1 204
Senast: Ämelie
·
Z
Hundhälsa Hej allihop! Jag behöver verkligen er hjälp med råd och tips på hur man får sin hund att få bättre aptit och att gå upp i vikt. Har en...
Svar
7
· Visningar
7 325
Senast: znoddas_69
·
Övr. Hund Fanns en i västerbotten så tänkte det är ju kul att se vilka som bor i västernorrland med :D Jag är född och uppvuxen i kramfors...
Svar
0
· Visningar
724
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Hej! Kommer i slutet av månaden att få en ny familjemedlem. å då har vi ju den eviga idé torkan om namn. Det är en hane o rasen är...
Svar
11
· Visningar
1 178
Senast: Minerva
·
Hundhälsa Var lite för arg och förtvivlad igår då jag skapade tråden utan att tänka på att censurera namn o.s.v Är fortfarande riktigt...
2
Svar
31
· Visningar
3 605
Senast: Philosophia
·
Hundavel & Ras Till en kompis: Vet inte vilken hund jag ska föreslå, det finns ingen jag kan komma på som är exakt som det de söker har föreslagit...
2
Svar
31
· Visningar
3 374
Senast: Glimfeather
·
Hundhälsa Min hund som väger ca 20-25 kg åt just en muffins, som innehöll ca 3 g kakao. Vad göra?! :crazy:
Svar
8
· Visningar
10 771
K
Hundavel & Ras Jag vill så gärna köpa hund nu att jag nog tänker för mycket, så jag vet inte vilken ras jag ska välja. Jag vill gärna ha liten hund och...
Svar
18
· Visningar
1 784
Senast: Krummi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka