Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Spinoff på en annan tråd där ämnet kom upp, kul läsning! Kom med förslag på roliga/meningsfulla kull-teman/namn på valparna olika...
Svar
9
· Visningar
8 354
Övr. Hund Nån som provat? Vad tror ni om själva idén? Innehåller kamomill, vändelrot och järnört och ska ge en lugnande inverkan. Har en hund...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 719
H
Övr. Hund Det brukar gå undan och inte lätt att hinna med att filma eller fota när Pingla, Sanna och Simba är tillsammans. Min Pingla är den...
2
Svar
34
· Visningar
2 620
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Jag funderar på att byta till annat försäkringsbolag då jag inte alls längre gillar Agria, hört mycket negativt om dem det sista och jag...
Svar
14
· Visningar
4 079
Hundavel & Ras Kan en tik resorbera fostren (om man kollat hos veterinär och vet att hon är dräktig) och sen fortsätta bete sej som dräktig tiden ut...
Svar
10
· Visningar
4 488
Hundavel & Ras Någon här som har en dobermann eller är lite insatt i rasen som kan berätta lite? :) Hur är mentaliteten? Aktivergsbehov? Hur fungerar...
Svar
8
· Visningar
1 803
Senast: dobbis
·
F
Övr. Hund Ytterligare ett år har gått sedan vi fick ta bort vår älskade Nalle. Två år idag och det är fortfarande lika ofattbart. Trots tiden som...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: Fiachi
·
Övr. Hund Vilka ska dit? Jag ställer min Lancashire Heeler Siv som nr 50 imorgon. :)
Svar
6
· Visningar
1 549
Senast: Narcissa
·
Hundavel & Ras Hur ställer sig dommare till några virvlar som sitter "fel"?
2 3
Svar
43
· Visningar
4 349
Senast: Fragile
·
Hundavel & Ras Är på G att skicka in ansökan om Kennelnamn till Kennelklubben men har så svårt att bestämma mig. Det är fransk Bulldogg som det gäller...
2
Svar
36
· Visningar
3 494
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Nu vet jag hur min hund reagerar på vildsvin :laugh: Jag har en beauceron: Igår när vi var ute i skogen sprang hon upp på en...
Svar
14
· Visningar
2 616
Senast: Trix
·
Hundhälsa Var ni nöjda med det eller inte? Varför? Jag har en hund med ledinflammationer och gav hennes färskfoder men det kan skapa...
Svar
5
· Visningar
1 586
Senast: rahl
·
M
Övr. Hund Läste en tråd lite längre ner angående detta (och det är inte första gången) att en hund som bitit en annan hund (OBS! Ej människa, det...
2
Svar
27
· Visningar
10 120
Senast: DanTheMan
·
Övr. Hund Aktörerna i dramat: Z 9 år mellanstor kastrat, väldigt snäll och lite korkad. A 5 mån valp, snart jämnstor med Z, livlig och lekfull...
Svar
10
· Visningar
1 410
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Ja, hunden verkar ha den inställningen att han håller på att svälta ihjäl.. Det första han gör när han kommer till stallet är att äta...
Svar
10
· Visningar
3 213
Senast: _Molle_
·
Övr. Hund Min fyra månader gamla Labrador drar ibland ganska rejält i kopplet n är vi är ute och går. Är det lugnt omkring oss kan han gå fint och...
Svar
1
· Visningar
875
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Vad har ni för försäkringar på era vovvar? Rörlig/fast självrisk? Betala per månad osv? Hört bra/dåliga saker om försäkringsbolagen...
2
Svar
23
· Visningar
2 403
Senast: rahl
·
Övr. Hund Jag tror min hund uppfattade attacken på honom som en tillrättvisning på hans dominans. När han blir nervös i hundmöten spänner han...
Svar
0
· Visningar
749
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Ja, det har en av vovvarna här hemma blivit till min stora förvåning. Har aldrig varit med om en så stor och plötslig förändring hos en...
Svar
15
· Visningar
2 437
Senast: em76
·
Övr. Hund Har en bekant som föder upp Lhasa Apso. Bara tanken på att försöka hålla ett gäng sådana i utställningspäls ger mig rysningar. Nåt sånt...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 337
Senast: Vovzing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka