Om man vill ställa ut sin hund....

Sv: Om man vill ställa ut sin hund....

Inte skrattar cockerfolket! Lika lite som jaktcockerfolket garvar åt oss långöron på jaktprov... Dvs de missunsamma och översittarna kan säkert fälla en syrlig kommentar, men övriga är hyggliga och trevliga. Och varför ska man låta idioter diktera vad man kan och inte kan göra? Ställ du ut din jaktcocker, det är bara roligt med fler hundar och du har lika stor rätt som alla andra att få din hund bedömd!

Du har rätt det är ju inte specifikt för "cockerfolket" utan det finns ju missunnsamma människor överallt som du sa :)
Ska anmäla oss idag!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 029
Senast: Digbil
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 980
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 790
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Hönstråden II