Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Kom in på det i en annan tråd och tänkte att jag tar det vidare här istället. När man avlar på kinesisk nakenhund och väljer att para...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 488
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Jag är så stolt över min tuffa svärmor, hon har svårt att gå, närmar sig 75. Men gäller det hennes hundar då finns det ingen gräns...
Svar
17
· Visningar
1 933
Senast: Jenny1
·
Hundhälsa Boss har precis gått igenom en tillväxtspurt utan dess like, från att ha sett ut som en vinglig tarm som kan gömma sig bakom grässtrån...
2
Svar
20
· Visningar
1 835
Senast: apocalypsen
·
Övr. Hund Har precis köpt en klicker till mig och vovven, och känner att jag behöver lite hjälp på traven såhär i början. :) Igår höll jag på i...
Svar
9
· Visningar
2 871
Senast: ljusslinga
·
V
Hundhälsa Hej (: Vår hund verkligen stinker. Vi har borstat, tvättat, skrubbat och badat, men ingenting hjälper. Jätte stark lukt, man känner det...
Svar
13
· Visningar
18 167
Senast: ljusslinga
·
Övr. Hund Blev inspirerad av "spåra"tråden men ville inte kapa den allt för mycket så.. ..blir mer och mer nyfiken på viltspår men vågar inte...
Svar
8
· Visningar
1 090
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Nej det är inte en rasvaltråd:p Utan mer en om hur man väljer hund. Vilka egenskaper söker ni hos en hund? Vad använder ni...
2
Svar
21
· Visningar
2 012
Senast: MrsScabtree
·
Hundhälsa Jag har hittills inte borstat tänderna Billy en endaste gång, men jag har tänkt att börja. Borstar ni tänderna på era hundar? Hur...
2
Svar
23
· Visningar
4 263
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Gammlingen har alltid haft känslig mage så länge jag har haft honom,tror att det beror på hans uppväxt,när jag tog över han (när han var...
Svar
0
· Visningar
849
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Spinoff på tråden ang vilka raser man inte vill ha. Vilka raser vill ni ha? Vad är det ni gillar med rasen/erna? Alla inom...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 884
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Nytt år, nya medlemsavgifter att betala ;) Så... Vad betalar ni? SKK, länsklubb, rasförening, brukshundklubb? Mer? Mindre? Berätta!
2
Svar
32
· Visningar
2 853
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund ..till SKK ska/kan man skicka den rekommenderat då? Är lite nojjig den ska komma bort, minst sagt.. :crazy: Hittar ingen info på skk.se...
Svar
4
· Visningar
1 020
Senast: Lenis
·
M
Hundhälsa Äldre dam som skulle skaffa valp. Damen i fråga kunde inte hämta valpen hos uppfödaren när valp var åtta veckor utan enligt...
Svar
10
· Visningar
1 509
P
Hundhälsa Hej! Vi har en liten blandrashane på nu 16 veckor. Han har sedan ett par dagar tillbaka börjat göra "utfall" mot oss alla i familjen...
2
Svar
26
· Visningar
20 928
Senast: Fan of Bill
·
Övr. Hund en bekant till mig har en polarhundsblandning, som har är helt besatt av att hoppa på folk, speciellt på mig verkar det som eftersom jag...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Jenny1
·
S
Övr. Hund Ursäkta men måste bara spy ut mig irritationen nu.. Vi var bjudna till lunch hos min mormor och min mammas syskon med barn skulle...
Svar
13
· Visningar
1 738
Senast: movi
·
K
Hundavel & Ras Jag skulle bli glad att få info om affenpinscher, hur stor blir en hane ca som vuxen, cm och vikt. Pälsvård, temprament och exteriör...
Svar
10
· Visningar
3 531
Senast: Krummi
·
Hundavel & Ras Fick för mig nyss att kika på min gamla hunds stamtavla på hunddata och ser då bokstäver efter de flesta reg.nummer. Har aldrig sett det...
Svar
1
· Visningar
1 308
Senast: Laa
·
Övr. Hund Är det någon som har eller har erfarenhet av storpudeln? Har sökt här men inte riktigt fått svar på mina frågor. Jag har haft andra...
Svar
17
· Visningar
9 019
Senast: yennork
·
Övr. Hund Även om det inte längre är en valp, så fyller Bubblan 13år idag :D Så kanske mer tonåring än valp. Han ser trots allt inte ut att...
Svar
7
· Visningar
1 130
Senast: Fragile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka