Titta vem som ska flytta hem till mig :)

Sv: Titta vem som ska flytta hem till mig :)

Åhh såå söt! Jag fick möjlighet att åka och hälsa på dom imorrn men jag mååååste packa inför flytten... tråkigt, hade varit kul att få lite valpmys :love:
Lycka till med den lille nu, du har valt den bästa rasen! ;)

Mys? Haha vi blev helt massakrerade. Min sambo fick nästan örat piercat och jag sitter här och inspekterar mina rödprickiga händer. Men de var ju gosiga när de sov ;)

Haha :D Tänkte inte på det :P tänk va fort man glömmer hur vassa dom är framtill...

cimg0392.jpg

:love: Men jisses alltså - vilka små monster det finns!

Haha ja den här valpen blir nog bukes mest välplanerade. Jag har väntat på honom ända sedan hans mamma var liten. Nu är det bara en vecka kvar!

Nästa vecka! Lovar mera bilder så fort han har landat lite :)

Nämen usch, om du nu så gärna ville ha en hund till kunde du inte ha valt en söt valp då.....

(:love:)

Liknande trådar

Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 716
Senast: Puffindog
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 510
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 268
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka