Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min är hyfsat duktig på att trassla ut sig själv. Jag hjälper inte till om han har den mellan benen, bara om han har trasslat in sig såpass att det är risk att han kan skadas eller så.
Mina trasslar ut sig själva för det mesta men någon gång har kopplet snott sig tokigt och då har jag fått ryckt in men annars sköter de det där själva.
Trädgård & Växter Jag bor på gränsen mellan zon 5 och 6, ett Norrlandslän. De frön jag sätter i mitten av februari är härdiga busksorter och de senaste...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.