Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Jag har fått slut på idéer, nån som har några bra tricks att lära hunden? Han är lättlärd och kan en del tricks redan men skulle ha lärt...
Svar
3
· Visningar
1 010
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Som jag skrivit tidigare i trådar köper vi förmodligen valp nu i vår. Då vi bor på en hästgård och jag arbetar med hästarna varje kväll...
Svar
15
· Visningar
1 705
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Han, snart 7 mån är "helt hysterisk" på klubben när inget händer, ska busa med alla hundar, hoppar/studsar/skäller och beter sig som...
Svar
19
· Visningar
1 534
Senast: Disen
·
Hundhälsa Än en gång vänder jag mig till er bukefalister! Tanken är att jag ska ställa ut min husky på söndag. Men nu har den lille röde...
Svar
4
· Visningar
1 112
Senast: Disen
·
Hundhälsa Kalla Fakta pågår just nu i 4:an. De behandlar just djursjukvård och var gränsen går innan det är "för mycket" att behandla innan det...
2
Svar
20
· Visningar
4 033
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Hej alla hundmänniskor Söker lite tips och råd på hur man kan få en 1-årig pudelpojke att behärska sig när det kommer folk och hälsar...
Svar
17
· Visningar
5 132
Senast: Eohild
·
Hundhälsa Satt precis och kliade på lilleman, någonting som hör till den vanliga kvällsritualen när jag helt plötsligt märker någonting som jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 099
Senast: Emor
·
Hundhälsa Fick en ny hund i födelsedags present (köpte den själv) Gjorde som jag gör med alla importer,lusbada,kloklippa och rengöring av öron...
Svar
0
· Visningar
2 268
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Jag skrev ett inlägg för ett par månader sedan om min gamla hund Lassie som är inne på sitt 13:e år:D Han hade då två fläckar framme...
Svar
1
· Visningar
1 378
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa 1. Varför får hunden det? 2. Hur mycket får den och hur ofta? 3. Hur mycket väger hunden?
2
Svar
24
· Visningar
47 443
Senast: money
·
Hundhälsa Min jack russel gjorde illa sig på vår promenad i eftermiddags, jag vet inte vad som hände utan såg bara att en tass plötsligt var full...
Svar
10
· Visningar
16 622
Senast: Hoppelhase
·
Hundavel & Ras Hej alla hundvänner! Håller på att titta på lite raser inför det stora beslutet att för första gången utöka familjen med en hund. Då...
Svar
2
· Visningar
2 242
Senast: snoofy
·
Övr. Hund Ingen har väl missat Kalenderhjälpens hästkalender som blev mycket omtalad, populär och nu redovisat en rejäl vinst som går till...
2
Svar
33
· Visningar
3 133
Senast: Spirit
·
Övr. Hund Jag är lite nyfiken på denna ras och funderade på om någon här på bukefalos har en sån? Berätta om Era hundar eller era erfarenheter av...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
10 773
Senast: fetange
·
Övr. Hund Jag behöver lite smakråd! :idea: Funderar på att köpa ett Hurttatäcke till min hund, chokladbrun hund. :) Men jag kan inte bestämma...
2
Svar
20
· Visningar
2 174
Senast: Misiaczek
·
Hundhälsa Och jag oroar sönder mig!! Jag ringde givetvis veterinären som sa att jag skulle ge sparris och vara uppmärksam på förändrat tillstånd...
Svar
19
· Visningar
6 967
Senast: Narcissa
·
Övr. Hund Vill någon vänlig själ förklara för mig var fodervärd och halvfodervärd innebär inom hundvärlden? Och gärna hur det fungerar med...
Svar
6
· Visningar
2 139
Senast: Zqathan
·
Hundträning nu börjar ju faktiskt vädret bli riktigt bra och träningssugen ökar och när jag tänker efter så behövs "hinderparken" uppdateras... i...
Svar
4
· Visningar
1 273
Senast: tinissen
·
Övr. Hund Igår på eftermiddagspromenaden kom Coyote över människoträck i skogen... Det blev myskalas med bajskorven innan jag hann reagera :crazy...
Svar
17
· Visningar
1 800
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag pratade med en kompis i telefon och mitt i vårat samtal utbryter hon; "Herregud, vad många kommandon du har till dina hundar...
2
Svar
25
· Visningar
2 581
Senast: Krummi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka