Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Avundsjuka hundar, finns de? Vi fick för drygt 6månader sen en liten son, vi har sedan innan tre vuxna hundar av rel. stor ras. Jag...
Svar
16
· Visningar
2 456
Senast: peligrozzo
·
Hundavel & Ras Oscar = Korad Exigor's Omar Optimal har idag blivit veteranchampion i Berlin. Han blev även uttagen som en av 5 (av 17/18 st) i...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag och en kompis har börjat viltspråra på bästa amatörnivå. Hennes tollare går aldrig på blodet i språret utan efter de mänskliga...
Svar
10
· Visningar
1 166
Senast: Blandrastik
·
Hundavel & Ras Min nyimporterade tik har 2 CERT från sitt hemland, hur funkar det i Sverige om jag ställer ut henne? 3 Svenska Cert skulle ju göra...
Svar
2
· Visningar
926
Senast: dobbis
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har sett ett hundprogram några gånger där man får lära sig att det är mest sin egen sinnesstämmning som påverkar hunden! Är man...
Svar
15
· Visningar
1 337
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Förlåt om det har varit uppe innan, jag är totalt oduglig på att söka :crazy: Varifrån kommer hundarna i programmet? Jag missade det...
Svar
5
· Visningar
2 504
Senast: Disen
·
U
Hundhälsa Någon som vet om folksam ersätter för kremering? Har dubbel veterinär vård o måste troligen avliva min hund då den är sjuk.
Svar
4
· Visningar
1 190
Senast: undrande
·
Hundavel & Ras Om en renrasig tik, som haft 3 kullar innan (även de renrasiga och reggade) och blir tjuvparad med en annan ras. (en utav kullarna blev...
Svar
2
· Visningar
1 028
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Vi har nu fått hem vår lilleman och allt rullar på fint, förutom att han är helt galet besatt av att äta hundbajs. Eller ja, mest...
Svar
12
· Visningar
2 764
·
L
Hundhälsa Jag har haft min lilla toypudelvalp i tre dygn. Hon bajsar och kissar jättesällan. senast var igår kväll, då både kissade hon och...
Svar
4
· Visningar
4 941
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Imorgon ska jag göra mentaltestet med Siv. Jag börjar allt bli lite nervös. Jag har inte gjort det innan så jag undrar mest vad man ska...
Svar
8
· Visningar
1 267
Senast: Miao
·
Hundavel & Ras När man skickar in ansökan om kennelnamn får man ju ange vilka raser man vill föda upp. Är det krångligt att lägga till en ras i...
Svar
3
· Visningar
1 390
Senast: Lona
·
Övr. Hund Jag har en fundering, inget världsproblem men det skulle ändå vara roligt att få höra lite teorier om det hela.:) Den yngre av mina...
Svar
2
· Visningar
1 293
Senast: Zantha
·
Övr. Hund Nu när snön börjar smälta undan så fick jag ett väldigt sug efter att aktivera vovvarna. Detta resulterade i att jag nu anmält Hatjoknas...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 480
Senast: SannasMichelle
·
C
Hundhälsa ja, jag funderade på det här när jag satt och läste stora promenadtråden ;) Många jag möter inne i stan har full volym i öronen när...
2
Svar
21
· Visningar
2 694
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Min höna har gått och fläkt upp tramdynan.. Så det blir att åka till veterinären i eftermiddag vid 15. Någon som vet vad dom gör åt...
Svar
0
· Visningar
709
Senast: angiepangie
·
Övr. Hund Ja, får era hundar pussas eller tycker ni det är äckligt och ohygieniskt? ÄR det ohygieniskt?? Min hund vill väldigt gärna pussas...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 984
Senast: Ace
·
Hundhälsa Igår gick vi en promenad på ca 1.5h. Vi var hemma vid 2 tiden och ca 2-3h senare så såg jag små små bulor på Coyotes nos. Tänkte bara...
2
Svar
30
· Visningar
24 300
Senast: Disen
·
B
Hundavel & Ras Då har jag då hittat en hund, efter meriterade föräldrar och självklart är då hanen från tyskland och vissa av titlarna är obegripliga...
Svar
2
· Visningar
792
·
Övr. Hund Jag och Camaro ska till stockholm nu tis-ons, jag tänkte försöka hitta en rastgård där Camaro kan få busa lite innan vi beger oss hemåt...
Svar
8
· Visningar
1 570
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka