Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Försöker leta och hitta själv, men det står bara "flertal", och ja hur många är det? Så, min fråga, hur många vinklar ska det vara på...
Svar
10
· Visningar
1 510
Senast: Disen
·
Övr. Hund Ja som rubriken lyder - är min hund en hund som mer gillar karlar än mej/tjejer? När vi skaffade honom så hade jag en annan sambo än...
2
Svar
25
· Visningar
2 552
Hundavel & Ras Några här som har en kines hemma? Är framförallt intresserad av Chinese Crested, alltså inte puff-varianten, men ser gärna...
Svar
7
· Visningar
1 129
Senast: Jenka
·
L
Hundhälsa hejsan.. tänkte kolla runt lite innan jag ringer veterinären om vad ni betalat för att ta bort tandsten? min kines har ganska...
Svar
5
· Visningar
5 725
Senast: vallhund
·
L
Övr. Hund har en liten fråga ang. moser rex hundtrimmer,, hur vt man att det krävs nya skär till trimmern? ja har en puff (kines) som jag började...
Svar
0
· Visningar
1 826
Senast: legendofme
·
Hundavel & Ras Har en liten fundering som jag tänkte dela med er andra, enbart för att se vart er åsikt ligger. Jag har min men den kanske är helt...
2
Svar
21
· Visningar
2 824
Senast: Frost
·
Hundhälsa Jag har en otroligt kräsen herre här hemma och har svårt att få i honom tillräckligt mycket mat. Ibland går det nästan att få i honom...
Svar
4
· Visningar
2 471
Senast: Emor
·
Hundhälsa Usch,känner mig så himla ledsen nu,lill-killen är halt... :cry: I går var det jättebra,vi gick en liten promenad,sen var vi hemma och...
Svar
5
· Visningar
4 154
Senast: annakg
·
1
Hundträning Hej! Min första tråd nu på buke, så det är ju ett under om det faktiskt kommer funka :p Jag hade tänkt att börja träna med klicker (...
Svar
10
· Visningar
1 327
Senast: 134643
·
Hundhälsa så är sesongen igång igen och 2 fästingar har vi plockat från vår golden. Hon verkligen drar till sig all ohyra:/ Fästingmedel med...
2
Svar
36
· Visningar
8 626
·
C
Hundhälsa Hej! Tycker väldigt synd om våran grannes hund. Den är jätteglad och mysig att klappa men jag tror inte ägarna inte har nån som helst...
Svar
6
· Visningar
1 369
·
A
Hundhälsa Jag tog över en jakthund som förut bott i hundgård men nu bor med mig och min sambo i hus. Vi är mycket ute och aktiverar oss med...
Svar
12
· Visningar
1 488
·
Övr. Hund Jag kommer aldrig få bort den där schäfern jag träffade i sthlm från mina tankar. Varje dag tänker jag på henne och blir förbannad över...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 931
·
Övr. Hund Snälla ni nu behöver jag er hjälp... Jag har 2 st helt underbara gossar här hemma som springer ute i vår trädgård nästan hela...
Svar
3
· Visningar
1 014
Senast: starcastle
·
Övr. Hund Nån mer än jag som håller på med denna underbara gren?
Svar
6
· Visningar
890
Senast: Jenka
·
R
Övr. Hund Nu har jag fått tag i en viltspårdomare och ska boka in en tid. Han har sagt att jag ska betala in 300 kr till spaniel- och...
Svar
2
· Visningar
761
Senast: Raderad medlem 19815
·
D
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att köpa hund och har totalt förälskat oss i rasen Cane corso. Det jag har läst om rasen så verkar dom passa med...
2
Svar
30
· Visningar
25 968
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Varit medlem på forumet länge men är så oerhört oteknisk så har aldrig lärt mig hur man gör det här med trådar och inlägg utan valt att...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 598
Senast: Lager
·
Hundhälsa Jag misstänker, på goda grunder, att min lilla terrier drabbats av noskvalster. Tre fullständigt misslyckade spårtävlingar (varav två...
Svar
11
· Visningar
8 875
Senast: Lizah
·
Övr. Hund Tänkte starta en tråd i samma anda som jag sett flertalet av på hästforumet efter att jag suttit och tittat i "Senast tagna bilden" här...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
18 162

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka