Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har ett problem som börjar bli påfrestande här. Har en hund som börjat bajsa inne på nätterna, gärna en liten kiss också. Han är vuxen...
Svar
6
· Visningar
18 824
Senast: skuggi
·
S
Hundhälsa Min hund har lite speciella trampdynor, har funderat ett tag på om det är något som är fel. Båda baktassarnas trampdynor kan bli som...
Svar
13
· Visningar
1 784
Senast: Stormen89
·
Övr. Hund Nu är ju Nova hemma sedan 2 dagar tillbaka och hon är ju såklart underbar på alla vis. Men hon är väldigt skällig mot katterna som ju är...
Svar
2
· Visningar
881
W
Hundavel & Ras Igår när vi var ute med våran rottweiler tik på 4 månader så möter vi en kille som oxå har en rottis. Han utbrister då: den där kan...
2
Svar
28
· Visningar
11 813
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Med vad? Går det ens? Och vad är lämpligt? Är det värt att lägga energi på det? Hur gör ni?
Svar
11
· Visningar
2 547
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Har hundar två körtlar i halsen, några cm nedan för kinderna? Upptäckte nyss två "knölar" på halsen på min hund. Sitter nedanför...
Svar
9
· Visningar
17 081
E
Hundhälsa Vår hund (en 3 årig kastrerad tax hane) har aldrig varit speciellt morgonpigg. Men han tycker i alla fall att morgonrundan är kul bara...
Svar
7
· Visningar
1 604
Senast: EmelieArvidsson
·
S
Övr. Hund Hejsan! Vi får snart hem en liten mini aussie-kille, men det råder namnbrist. Jag gillat namnet denzel, men det gör inte min pappa...
Svar
4
· Visningar
1 141
Senast: peppe67
·
J
Övr. Hund Ni som använder frontline, ger ni det hela året eller bara sommarperioder? När är det som loppperioden är som störst? Någon som ger det...
2
Svar
20
· Visningar
3 341
Senast: linafina
·
Övr. Hund Det var längesedan jag la upp bilder här, det var längesedan jag hade med kameran att göra över huvud taget, men idag blev det andra...
Svar
17
· Visningar
2 007
Senast: Flixon
·
C
Hundhälsa Jag har som tidigare nämnt en hund här hemma som inte gjort så mycket i sina dar innan han kom till mig. Nu får han göra desto mer...
Svar
4
· Visningar
1 822
Övr. Hund Hur mycket och vilken typ av aktivering behöver en collie dagligen?
Svar
9
· Visningar
3 196
Senast: Grettir
·
Hundavel & Ras För 15 år sedan tyckte jag att de flesta goldens var i den här färgen: Men nuförtiden är de flesta goldens man ser så ljusa...
Svar
6
· Visningar
6 885
Senast: Marty
·
Övr. Hund Japp, Idag va Pombah på sin första utställning! Inoff men ändå Gick kanonbra, han skötte sig exemplariskt :) av 3 Rottisvalpar så...
Svar
3
· Visningar
1 065
Senast: Minerva
·
Hundhälsa För-och nackdelar? Hur lätt/svårt är det? Effektivt? Risk att skada tänderna? Hunden har en del tandsten, försöker borsta men det...
Svar
12
· Visningar
10 526
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Om en hund ett par morgnar i rad kräks små mängder av något som närmast liknar vitgrått slem, men verkar pigg och kry, äter, dricker och...
Svar
8
· Visningar
1 689
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag och min sambo har ett för mig STORT problem med vår BC på 3 år fyllda. Vi har väldigt mycket promenadvägar härikring där vi bor och...
2
Svar
31
· Visningar
5 314
Senast: lil-sis
·
Hundhälsa Kära hundmänniskor! Nu skulle jag vilja ha era råd om hjälp. Det är så att min hund insjuknade igår efter att ha varit dålig i...
Svar
9
· Visningar
1 713
Senast: Hellas
·
Övr. Hund En liten bit härifrån ligger det en gård alldeles bredvid vägen. Inte sådär superintill man kan se ibland, men nära. Där bor det 2...
Svar
9
· Visningar
2 712
Hundhälsa .. Och då just med valpar. Om valptanden sitter kvar när "vuxentanden" är på väg ut. Hur mkt ska man oroa sig? kommer den lossna av...
Svar
7
· Visningar
1 727
Senast: TantEster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Dressyrhingsten Skyline to B.