Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras lite meningslöst undrande men det är nog fler som vet på hund :D Satt och kolla på Scooby doo med min lillebror så frågar han vilken ras...
Svar
3
· Visningar
4 702
Senast: Lionheart
·
P
Övr. Hund Eller nån som annars har erfarenhet av båda raserna?? Jag skulle vara jätte tacksam om jag fick lite information om skillnaden mellan...
2
Svar
30
· Visningar
8 508
Övr. Hund Är det nån som vet hur det funkar att ta med sig hund till kina? (Shanghai) behövs karantän och liknande och vilka sprutor behövs? Vad...
Svar
7
· Visningar
6 699
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Gick längs strandpromenaden i stan idag med min 14veckors valp. mycket nya lukter och intryck för en hund som bor och är uppväxt ute på...
Svar
4
· Visningar
1 190
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Eller i hjärtat känns det ju som "hunden tycker inte om mig"... Hur som helst, vi har en tik, 4 år, som alltid har varit en go och glad...
Svar
10
· Visningar
4 629
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Mina andra hundar har inte varit så mycket för att tugga men valpen älskar det. Vad ska man ge för tugg egentligen? Jag har för mig att...
Svar
9
· Visningar
2 819
Hundhälsa Var och handlade idag på ett stort lågprisvaruhus som finns här i närheten, med en enorm fylld parkering och massor av folk i det fina...
Svar
16
· Visningar
2 303
S
Övr. Hund Som tur är finns det modiga djurrättsaktivister i Kina också: http://video.se.msn.com/watch/video/har-raddas-hundarna-fran-slakt/ahrcbvjn
Svar
19
· Visningar
2 013
Senast: Calazirya
·
Hundhälsa Tack vare min hunds allergier så är det nödvändigt med helkroppsbad minst en gång i veckan och tassbad varje dag nu under sommarhalvåret...
Svar
4
· Visningar
6 236
W
Hundavel & Ras Någon här som ska till rottweiler utställingen i Götebrog den 21 maj?:D Det står på rottweilerklubbens hemsida att det ska vara på...
Svar
1
· Visningar
746
Hundavel & Ras :bow: till länsstyrelsen i Skåne län! Uppfödarens kommentar i slutet var ju bara för sorglig. Sedan när blev hälften "en liten del"...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
12 848
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Hittade en gammal tråd, men det fanns inga konkreta tips, så jag startar en ny. Schäferkillen på nu 8 mån har fått lite hjärnsläpp...
Svar
7
· Visningar
1 306
Senast: movi
·
Övr. Hund Drömmen gick i uppfyllelse och jag fick min amstaff hane till slut! Maxi som han kallas är en valp på 10 veckor och jätte mysig! Nu...
Svar
16
· Visningar
3 801
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Blev lite nyfiken på att kolla lite,. Hur gamla blev era tidigare hundar eller hur gamla är de nu? ras? Intressant , tkr man ser en hel...
2
Svar
35
· Visningar
12 325
Senast: Poxz
·
Hundavel & Ras Jag har en svår fråga... Jag är fodervärd till en Leonbergervalp som är betalning för en hannes parning. Hannens ägare är min vuxna...
2
Svar
26
· Visningar
3 381
Senast: Laa
·
Övr. Hund Nu har värmen kommit på riktigt och hunden ser allter besvärad ut av värmen, hässjar mycket (vi har trots det ingen värme på för vi spar...
Svar
5
· Visningar
1 306
Senast: muppia
·
P
Övr. Hund Gàr och funderingar pà att skaffa hund. Dobermann sà den skulle kräva en del tid. Säger äntligen men är lite fundersam tillika. Har inte...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: PeRosa
·
P
Övr. Hund Jag har väldigt länge velat ha en hund. Jag funderar dock på om min livssituation är tillräckligt för att fylla hundens behov. Jag...
2
Svar
36
· Visningar
3 154
Senast: Grålly
·
Övr. Hund I förmiddags på promenaden kommer två skällande pudlar framrusandes och började springa i cirklar runt henne. Jag säger lugnt till...
Svar
7
· Visningar
1 395
Senast: Mayalv
·
Hundhälsa Hur länge är det normalt att magsjuka håller i sig? Jag börjar bli orolig eftersom min whippet inte är bra i magen. Hon fick rejäl...
Svar
11
· Visningar
6 788

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Dressyrhingsten Skyline to B.
  • Uppdateringstråd #2
Tillbaka