Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ..Egentligen? Anledningen till att jag frågar är att jag tycker min känns så himla liten! Det är en labadorhanne jag har, han är nästan...
Svar
9
· Visningar
2 492
Senast: melvin
·
Hundhälsa Det är såhär att min chihuahua på 2 år alltid har varit smal, och aldrig haft någon större matlust. Men har varit till veten flera...
Svar
9
· Visningar
2 407
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Hur länge kan en valp vara ensam om den har sällskap av en trygg vuxen hund?
2
Svar
22
· Visningar
4 207
Senast: Bebben
·
C
Övr. Hund Ja gud va dum jag känner mig, men... Jag både viltspårar och personspårar med hunden. Så det är inget nytt för honom. Men går det...
Svar
6
· Visningar
1 072
Senast: PIRU
·
Hundträning Har agility träning kl 17.00, vill väldigt gärna gå på den, men vi kan också ta det lugnt vi behöver inte springa gärnet utan vi kan...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Gravinda
·
Hundhälsa Jag sitter här och kollar runt på internet, kollar olika kennlar, pratar med vänner osv och förvånas konstant över en sak: det verkar...
2
Svar
21
· Visningar
2 668
Övr. Hund Jag vill lära min unghund att gå och hämta min andra hund. Det vore användbart i en massa situationer när gammelhunden slår dövörat...
Svar
6
· Visningar
1 139
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Vår sexåriga Vita herdehund har inte vart sig själv sen i helgen. Han var iväg hos svärföräldrarna över helgen, där han alltid är...
Svar
6
· Visningar
1 049
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Jag bor ensam och jobbar skift vilket innebär att jag är borta 6-15, 7-16, 14-23 eller 22-07. Hittills har jag löst det genom att ha en...
Svar
6
· Visningar
1 606
Hundhälsa Är det ngn här som gått ngn sådan utbildning och kan berätta lite om den?
Svar
6
· Visningar
1 484
Senast: peace
·
Hundhälsa Jag snubblade nyss över det här fenomenet http://www.hundmedborgartestet.se/ och började allvarligt fundera lite... är det verkligen...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
11 248
Senast: Disen
·
Hundhälsa Är det någon här som har någon erfarenhet av Douxo Seborré Spot-on till hund? Finns det några kända biverkningar? Min får det en...
Svar
0
· Visningar
2 282
Senast: Anine
·
Hundavel & Ras En tikvalp lämnas ut på foder. Efter några månader upptäcks en defekt som gör att hon inte kan gå i avel. Vad gäller för uppfödare...
Svar
4
· Visningar
1 164
Senast: Springer
·
Hundhälsa Sektionsfynd: Lepto- och pachymeningit och perineurit, lumbala meninger och spinalnerver. Vakuolär degeneration i levern...
Svar
0
· Visningar
1 255
Senast: ajdidodii
·
Övr. Hund Nå, kan man ställa rottweiler med naturvitt halsband och koppel? Jag har äntligen hittat ett utställningskoppel som både jag och hunden...
Svar
9
· Visningar
2 514
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Anledningen till "" är att Terriern jag har, är lite som han är. inte överdrivet förtjust i andra hundar, då speciellt hanhundar...
Svar
3
· Visningar
1 247
Senast: eerijka
·
Hundavel & Ras Nu vill jag kalla på Bukeoraklets all kunnighet! Hur gör man för att veta när det är dags för parning om tiken ställer sig villigt...
2
Svar
20
· Visningar
6 197
Senast: Swat
·
Övr. Hund Har kommer en lista pa De fem farligaste hundraserna. Mycket bra for att vara en sadan lista:p
Svar
7
· Visningar
6 042
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Kom över en Youtube film via facebook som visar hur Ryssar jagade ( jagar ? ) varg och jag blir rätt illa berörd på något vis ... Kan...
2
Svar
27
· Visningar
3 006
Övr. Hund Funderar på att byta bil i höst och behöver tips på en bra hundbil. Jag har tänkt mig en mindre kombi där jag får plats med en...
2
Svar
24
· Visningar
10 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka