Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa JA, jag sitter i telefonkö till vet! Lång väntan... Skulle ge Loka hennes kortisontablett (medrol 4mg), alltså avsedd för 30kg...
Svar
9
· Visningar
2 067
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Vi funderar på att vandra Sylarna runt till sommaren (aug) med vovve:) Någon som gjort det och kan rekommendera den turen? Hur lång tid...
Svar
0
· Visningar
918
Senast: peace
·
Övr. Hund Har ett problem med min valp som jag skulle behöva lite tips på hur jag ska jobba vidare med. Kenzo är väldigt försiktig av sig och...
Svar
10
· Visningar
1 752
Senast: Lena
·
Övr. Hund Jag har en 11 månaders jrt som jag just nu går med i forts. vardagslydnadkurs. Funderar på hur man kan lägga upp träningen för honom...
2
Svar
22
· Visningar
4 447
Senast: movi
·
Övr. Hund Jag vet inte riktigt vad Ping håller på med, det är precis som om hon glömmer olika kommandon som hon egentligen kan. Tex om hon kan...
Svar
0
· Visningar
679
Senast: Lyan
·
Övr. Hund För några månader sedan ( feb ) blev ju min hund biten på min gård av en grannes då 1 åriga amstaffmix. Den ska tydligen ja varit tränad...
Svar
8
· Visningar
1 397
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Ja det var vad veterinären trodde jämthunden kunde ha. Nu när jag kommit hem och sökt info på nätet hittar jag inte direkt något, och...
Svar
3
· Visningar
6 506
Senast: skogsflicka
·
Svar
4
· Visningar
2 037
Senast: Disen
·
I
Hundavel & Ras Hej alla! Jag är ny på forumet, och skriver nu främst för lite allmänna råd. Min tanke är att jag ska skaffa hund inom snar framtid...
Svar
19
· Visningar
2 070
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Okej, nu tänker jag måååånga år framåt, men jag och sambon började prata om att det vore kul om dottern ville hålla på med hundsport när...
2
Svar
22
· Visningar
4 697
Senast: Calazirya
·
Hundhälsa Efter lång tids extrem slöhet trodde jag att skendräktigheten var över, eftersom hon i alla fall vill hålla igång nu. Men, nu har...
Svar
9
· Visningar
1 961
Senast: Red_Chili
·
P
Övr. Hund Hej, har googlat som en galning och även tittat på gamla buke forum men hittar inte. Vart kan man köpa en trehjuling för drag? :)
Svar
3
· Visningar
1 803
Senast: vallhund
·
P
Hundhälsa Min ena hund har varit jätte dålig i magen under helgen, var hos vet. igår då hon tyckte att han var lite uttorkad så kunde vi ge vätska...
Svar
4
· Visningar
1 676
Senast: peligrozzo
·
Övr. Hund http://youtu.be/nGeKSiCQkPw :banana::rofl::banana:
Svar
8
· Visningar
932
Senast: Melli
·
Hundhälsa (Varing för novell-inlägg!) Jag blir gråhårig snart! Min äldsta hund är ju som några av er kanske redan vet, väldigt stressad. Jag har...
Svar
18
· Visningar
3 923
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Jag har letat igenom hela jäkla lägenheten och kan inte hitta hundpasset. Jag fick det i samband med rabiesvaccineringen 2006 och har...
Svar
16
· Visningar
10 830
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund Fint väder, underbar natur och fika i ryggsäcken. Sörmlandsleden erbjuder mycket fint och mysigt.
2
Svar
32
· Visningar
3 104
Senast: PIRU
·
Hundhälsa Hunden i fråga är 11 år, kastrerad, ca 1-2kg övervikt trots minskad mängd foder och HUNGRIG är han. Därför tänkte jag att det kanske...
Svar
6
· Visningar
1 008
Senast: Milosari
·
I
Hundavel & Ras Någon som har kamphund? Har själv en amerikansk bulldog. Alla välkomna i denna tråd även om du inte har kamphund!:p
2 3
Svar
49
· Visningar
5 074
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag kollar på hundannonser och slås av hur ofta man ser korsningar med Rottweiler/Schäfer. Är det en "vedertagen" blandning? Verkar...
2 3
Svar
47
· Visningar
39 497
Senast: _Amazing_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka