Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Hundhälsa En vän till mig har två chihuahuor som är 7 månader gamla och båda har ett lustigt beteende. Ibland så lyfter dom upp ett av bakbenen...
Svar
5
· Visningar
2 067
Senast: Misiaczek
·
Övr. Hund Ja som rubriken säger, nån granne har en hund som ylar timtals. Vet inte om hunden bor här egntligen men vistas här med jämna mellanrum...
Svar
4
· Visningar
1 031
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras Jag och min kille har bestämt hos för att skaffa en liten fralla. :) Det jag undrar över om det är någon som vet någon bra uppfödare på...
Svar
4
· Visningar
3 062
Senast: Peka
·
A
Hundavel & Ras Hejsan! Jag inser att det säkert finns hundratals trådar om detta men jag skriver ändå med hopp om individuella tips =) Jag och...
Svar
6
· Visningar
1 124
Senast: AlexS
·
Övr. Hund Sitter och letar intressanta utbildningar och jobb och stötte på uttrycket "Miljösäker" i en annons. Vad menas med att hunden skall vara...
Svar
5
· Visningar
965
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Blev lite fundersam över vad andra läser in i detta ord efter att ha sett en annons på blocket. Personligen så tänker jag lite åt...
Svar
3
· Visningar
1 273
Senast: _Amazing_
·
Hundhälsa idag var jag på utställning med vår 9 mån gamla bernesennenvalp. han betedde sej så fint o han var så vacker;) det tyckte även domaren...
Svar
7
· Visningar
4 994
Senast: videnlis
·
Z
Hundhälsa Hej alla där ute! Nyss hittade jag en fästing på min hund precis ovanför ögat och det var en tydlig röd ring runt. Samma symptom som...
Svar
12
· Visningar
6 686
Senast: Laa
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en canvasbur till Billy och Ivan. De ska ha inte ha den i bilen, utan som koja när vi är på träning, tävling...
Svar
3
· Visningar
2 260
Senast: Blandrastik
·
Hundavel & Ras Skulle behöva lite hjälp med rasval! Funderar på att skaffa valp om ca 1 år och har nu börjat fundera på vilken ras jag vill ha. Jag...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: Bubble
·
Hundträning Är lite nyfiken på hur ni brukar lägga upp era träningspass till vardags. Oavsett om det är lydnad, agility, spår etc! Själv har jag och...
Svar
13
· Visningar
1 296
Senast: annakg
·
P
Övr. Hund Jag och min sambo har en 6månvalp, jag är den som har det mesta intresset och sköter om hund & träningen. Båda var överens om köpet, men...
Svar
4
· Visningar
1 241
Senast: annakg
·
Övr. Hund Jag vet att misstag kan ändå, men jag är glad över att inget hände. Jag har haft min hund i en månad. Han har problem med andra...
Svar
17
· Visningar
1 864
Senast: 134643
·
Hundhälsa Vad är "lämplig" ålder för Mentalbeskrivningen? 1 år eller närmare 2 år? Förstår att det har betydelse med mognad, hundens stabilitet...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: linafina
·
Hundhälsa Jaha, då har det hänt! Trots enbart promenader i vår vardagliga hemmamiljö där jag hittills inte sett en enda orm tidigare lyckades...
Svar
15
· Visningar
2 411
Senast: linafina
·
L
Hundhälsa Hej! Har en svart schäfertik på 6 månader som igår fick några slags utslag i ansiktet (nosen, vid ögonen och lite på halsen). Hon är...
Svar
6
· Visningar
1 190
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Min man blev helt såld på en sådan underbar liten valp. Så nu har han beslutat sig för att nästa familjemedlem ska just bli en sådan...
Svar
2
· Visningar
1 034
Senast: martha
·
M
Övr. Hund Någon som vet en bra trimmer, antingen riktigt hundtrimmer eller vanlig(som människor använder) trimmer ? Har en Cockerspaniel som jag...
Svar
7
· Visningar
1 482
Senast: startpompe
·
Hundhälsa Vi har tidigare varit med våran pudel för utredning för klåda, det visade sig vara allergi mot kvalster och nån sorts svamp. Vi fick...
Svar
11
· Visningar
5 270
Senast: Apollo
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=nGeKSiCQkPw&feature=aso För dig som har tid över för lite trams såhär på lördagmorgon - jag som har...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Gravinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈