Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=nGeKSiCQkPw&feature=aso För dig som har tid över för lite trams såhär på lördagmorgon - jag som har...
Svar
1
· Visningar
764
Senast: Gravinda
·
Övr. Hund Min gamla terrier sjunger på sista versen, vilket tar mina föräldrar väldigt hårt eftersom hon bor hos dem. Vi har länge pratat om...
2
Svar
20
· Visningar
2 257
Hundavel & Ras Har letat runt här på buke men inte hittat någon tråd för denna underbara ras så det får vi ju fixa! Själv har jag en Stor svart...
Svar
10
· Visningar
1 309
Övr. Hund ....Vad gör ni då? Fick erfara detta idag på en gångväg. Två vuxna och två barn ställde sig och vrålskrek, barnen började gråta...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 092
Senast: Snurrfian
·
B
Övr. Hund Min mor och mina barn är flitiga besökare på skånes djurpark sen flera år tillbaka, jag själv har en mer spartanks syn på det hela då...
Svar
6
· Visningar
1 380
Senast: brandkattis
·
Hundhälsa Rådi blev kastrerad i tisdags, och nu luktar hon som om något har krupit ner och dött i halsen på henne. Vad i hela friden kan det vara...
Svar
6
· Visningar
1 351
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Tårarna bara rinner när jag skriver det här.. Jag kommer förmodligen snart bli tvungen att ta bort min älskade hund. Han är 12 år och...
Svar
10
· Visningar
1 535
Senast: H2SO4
·
Övr. Hund Idag vandrar min älskade JRT vidare. Jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska klara det? Hur gör man? Han har levt ett långt...
2
Svar
20
· Visningar
1 805
Senast: 134643
·
Övr. Hund Vad tror ni det beror på att en sjumånader valp som varit helt rumsren sedan han kom hem plötsligt nu flera gånger har pinkat inne på...
Svar
5
· Visningar
860
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Någon som varit med på att en hane som haft båda kulorna på plats,helt plötsligt vid 1 års ålder drar upp den ena till ljumsken??:crazy...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: Arvid
·
Övr. Hund Det här med valpköp går inge vidare för mig och min familj. Våran blandistjej som vi haft i snart 2 veckor blir bara jobbigare och...
Svar
12
· Visningar
3 020
Senast: lady_vip
·
Hundavel & Ras vad brukar ni kolla (skriva upp?) för saker under dräktigheten? tänker på vikt, midjeomfång, temp osv osv (dvs jag har kommit på de tre...
Svar
6
· Visningar
996
Senast: Bebben
·
S
Övr. Hund Vi tog hand om en vorsteh när denne var 6 mån (nu 2 år)av uppfödaren som är inbiten jägare. Han ville inte längre ha hunden av skäl som...
2
Svar
33
· Visningar
3 559
Senast: Sickan
·
I
Hundavel & Ras Enligt skk får man inte leverera valpar tidigare än 8 veckor. Hur skulle ni reagera om ni fick reda på att en av de större kennlarna...
2
Svar
29
· Visningar
5 463
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Har en kräsen herre här hemma som den senaste tiden betett sig lite märkligt efter att han ätit. De få gånger han väl äter upp hela...
Svar
2
· Visningar
5 210
Senast: eerijka
·
Hundhälsa Hämtade valp för 2 månader sedan som var totalt matgalen. Bröt sig in i fodertunnor, hoppade ner i diskmaskinen, har varit inne i kylen...
2
Svar
23
· Visningar
3 691
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Jaha, då har min stora höna blivit precis lika kaotisk (och nästan värre) än hon var när vi fick henne för 6 månader sedan då hon gått...
Svar
7
· Visningar
1 117
Senast: angiepangie
·
Övr. Hund Nu är det dags igen för en namntråd! Mina valpar är snart 14 dagar och det är dags att börja fundera på namn. Rasen är dvärgschnauzer...
Svar
18
· Visningar
1 894
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av VoH valpfoder? Vi ger Camaro VoH nr 33 och det funkar verkligen jättebra. Vill att vår nya hund ska gå över...
2
Svar
28
· Visningar
2 749
Senast: MrsScabtree
·
Hundhälsa Idag fick Doris sin 12-veckors vaccination och även rabiesvaccin (eftersom planen är att kunna ta med henne till Finland när vi är här...
Svar
12
· Visningar
1 720
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Guldfasanerna
  • Mata småfåglarna