Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
  • Låst
Hundavel & Ras och lustig annons? Vad använder man en sån här blandning till? Jakt? Har en bekant som tycker att de är sååå söta, men inte är det...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
14 582
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Trasor och kamplekar är ju egentligen inte ceasar grej, men då och då efter en längre periods slöhet från min sida så tycker han är det...
Svar
13
· Visningar
1 232
Senast: Migo
·
Övr. Hund Igår skickade jag in tillståndet inför importen, det blev senare än jag hoppats på pga strul med chipnummer men nu är det iallafall...
Svar
10
· Visningar
1 493
Senast: MiniLi
·
E
Övr. Hund Hej jag har en schäfer tik på 3 år som för någon vecka sedan precis börjat skälla. Det började i stallet en dag när några kompisar kom...
2
Svar
21
· Visningar
4 988
Senast: Exhistensia
·
Hundavel & Ras Sitter här som i ett lyckorus.:p För tre dagar sedan föddes en BC-kull. Så om 8 veckor kommer det hem en liten Tim hit.:banana: Ska...
Svar
11
· Visningar
1 559
Senast: katie
·
Övr. Hund Om jag har tur blir det en valp till mig i slutet av maj:laugh: Dock så kommer jag att flytta i början av juni... Är det elakt mot...
Svar
6
· Visningar
992
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Vi har under kvällen fått veta att vår bästa vän Aris är full av tumörer stora som knytnävar. :cry: Finns inget att välja på, han sa att...
Svar
5
· Visningar
3 386
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Vad ska man skriva i ett foderhunds kontrakt? Ska ta hem 2st tikar på foder då en bekant ska ha barn och behöver hjälp 1år. Jag får ta...
2
Svar
39
· Visningar
3 483
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Vår valp är nu hemma, och vi har ett stort behov av att hon kan åka med i bilen för att se till hästarna som är några km bort. I...
Svar
18
· Visningar
10 704
Senast: Kibani
·
M
Hundavel & Ras :laugh:Är mkt intressrad av denna ras men har inte varit i kontakt med så många personligen . Är ni nöjda med rasen , vad har dem för...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 539
Övr. Hund På MIN födelsedag och allt, vilken present! Idag gjorde han det! Han låg kvar i platsliggning trots att grannen reste sig 3 ggr! Först...
Svar
4
· Visningar
898
Senast: paradiset
·
M
Övr. Hund Fick hem en 7 årig hanhund idag, modell mindre, var en vän till mig som skulle göra sig av med honom och då jag alltid gillat denna...
Svar
1
· Visningar
1 165
Övr. Hund Har en pojkvän som är mycket allergisk mot hundar och lite allergisk mot katter. Nu är det så att min mamma har två hundar. En Rottis...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Min vän ska kolla på och med största sannolikhet köpa en liten mini hund, en hane som är kolsvart, nu gav hon mig uppgiften att komma på...
Svar
11
· Visningar
1 235
Senast: memma
·
W
Övr. Hund Nu har det otänkbara hänt, vi kan inte behålla våran valp:cry: pga. att husse har blivit allergisk, läkarintyg finns. Ringde och...
2
Svar
36
· Visningar
9 852
Övr. Hund Funderade på att kapa Blueberrys tråd men valde att posta en egen:) Kul att lära sig av alla er som kan så mycket om agilityvärlden...
Svar
10
· Visningar
1 293
Hundhälsa Usch, vet väl inte riktigt varför jag skriver nu men alla har väl varit i samma situation någon gång. Nyss hemkommen från...
2
Svar
32
· Visningar
7 808
Senast: QueenMarion
·
Övr. Hund Bilder på äldre hund. min hund är 10 år gammal och ibland sur men varför min hund är sur?
Svar
3
· Visningar
1 432
Hundhälsa Herregud, jag är nog inte gjord för kloklippning! Skulle klippa valpens klor för första gången och var inne på tredje klon. Precis när...
2
Svar
21
· Visningar
6 009
Senast: Flixon
·
Hundavel & Ras Som den 19e huskyn ever har nu vår lille röde djävul gjort MH! Och det med bravur!:) Jag var mest orolig att hon skulle dra till skogs...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Klippa hund