Malonais ägare se hit

• Hundavel & Ras
  • Trådstartare Trådstartare misshappydog
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 40
  • Visningar Visningar 6 540
Sv: Malonais ägare se hit

Jag har läst eran konversation. När en person frågar om en ras och ägare av rasen svarar ärligt, vart är det då skrämselpropaganda? Hos vissa raser upplyser man kanske mer om de "negativa" aspekterna för att visa vad personen som funderar kring rasen bör ha i åtanke. Jag har svårt att tro att alla vi som har erfarenhet och uttalar oss på detta sätt om rasen bara har stått på dåligt hanterade/mentala exemplar. Jag kan mycket väl upplysa om hur duktig våran hund varit, vad han gjort och de positivita aspekterna av jag upplevt kring rasen, men att göra det anser inte jag är hela sanning och det en intressant faktiskt behöver höra.

Om du har läst inläggen så är jag ledsen, då förstår jag inte vad du försöker få upp i diskussion nu. Jag har aldrig skrivit att man inte ska belysa hur viktigt det är att mallen får jobba (jag har ju själv belyst det) , och jag har inte heller skrivit att de som har malle och uttalat sig i frågan endast suttit med dåliga exemplar, vad fick du det ifrån?

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 972
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 727
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 544
Senast: Tiger tok
·
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
36
· Visningar
701
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Guldfasanerna