Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ... men vad behöver jag veta om agility innan jag kliver in på planen? :o Jag vet verkligen inte mycket, typ att det är en hinderbana...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 619
Övr. Hund fick ett brev i brevlådan från skk om att köpahund.se är på gång att startas upp (äntligen tycker jag :) ). vad tänker ni om denna sida...
Svar
2
· Visningar
1 053
Senast: Springer
·
Hundavel & Ras Okej så för mer än ett år sen nånting så skrev jag min första ras tråd och bad om hjälp om vad jag ville ha. Det slutade i schäfer och...
Svar
15
· Visningar
2 378
Senast: Ace
·
Hundavel & Ras Mötte idag en dam på min skogspromenad, i snöret hade hon en schäfertik, vi började prata lite allmänt, hon sa att den var reggad och...
Svar
15
· Visningar
2 912
Senast: Flash5
·
Övr. Hund Jag gjorde klart för byrackan att om han ska fortsätta få gratis mat och husrum får han allt börja göra sin del av hushållssysslorna...
Svar
17
· Visningar
1 500
Senast: Hoppelhase
·
Övr. Hund Igår stod jag inte ut längre utan tittade djupt i plånboken och köpte en Furminator. Men jag är lite osäker på hur jag ska använda...
Svar
13
· Visningar
11 502
Senast: Gabbi
·
Hundhälsa Det är så här att i området där jag bor bor det en familj, familjen har en hund. Alla i familjen röker utom den yngsta sonen, de röker...
Svar
5
· Visningar
1 004
Övr. Hund Har sökt men hittar ingen tråd om detta, hänvisa mig gärna någonstans om jag missat den. Vad är det för hund som gör sånt här...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 382
Senast: Vicks
·
Övr. Hund Någon som har en bur som hunden sover i /har som eget krypin? Jag tänkte vänja nya valpen vid att vara i bur och ha en canvasbur som...
2
Svar
26
· Visningar
6 452
Senast: Disen
·
Hundhälsa Tar det från börja. Hade jobbat nu ikväll och hunden e som vanligt med. På vägen hem spöregnade det så båda jag och hunden var dyngsura...
Svar
1
· Visningar
1 073
Senast: AnnaJL
·
Hundhälsa Ja, jag ska på festival nu om en månad och jag funderar på var det är bäst att lämna unghunden.. Jag har egentligen ingen släkt/bekant...
Svar
11
· Visningar
1 575
Senast: linnsan
·
Hundhälsa ringer till Hundtrimmet och ber om hjälp med kloklippning? Bara att inse att min hand fixar inte detta med klor. Använder jag tång så...
Svar
13
· Visningar
1 353
Senast: movi
·
D
Hundavel & Ras Jag har just nu en kull hemma på 2 valpar. 1 Helt frisk och vanlig. Den andra feisk, men ändå är det något som inte riktigt stämmer...
Svar
2
· Visningar
1 068
Senast: dobbis
·
C
Övr. Hund Hej Min hund (bichon frisé tik på 1år) dreglar när hon träffar/umgås med en annan hund. Varför händer detta och är det farligt? Kan...
Svar
2
· Visningar
6 579
Senast: carolalover
·
Övr. Hund Jag sitter och hoppar upp och ner i soffan! Min lilla mittelspitz kom med på ett MH!! :bump: Det här gjorde min dag och jag ville...
Svar
17
· Visningar
1 441
Senast: aneeette
·
Övr. Hund Nu har min älskade unga dåre, Wahidah, äntligen tävlingsdebuterat på något "riktigt" (dvs, annat än utställning och inte inoff...
2
Svar
22
· Visningar
2 077
Senast: Mysgrisen
·
N
Hundhälsa Hej Någon som kan förklara för mig hur man ser ett överbett? det låter säkert självklart för er men jag är helt grön inom området...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: TantEster
·
C
Hundavel & Ras Hejsan. Har skrivit här förut om olika funderingar runt parningen med min hane. Nu har allt löst sig och jag får en valp som...
Svar
11
· Visningar
3 323
Senast: Jenka
·
Övr. Hund från nu och fram till torsdag nästa vecka ska jag och hundarna hitta på så mycket roligt och busigt och mysigt vi bara orkar med...
Svar
2
· Visningar
729
A
  • Låst
Hundavel & Ras och lustig annons? Vad använder man en sån här blandning till? Jakt? Har en bekant som tycker att de är sååå söta, men inte är det...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
14 582
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka