Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Camaro har aldrig tidigare varit direkt rädd för höga ljud. Hon har tagit skott, fyrverkerier osv med ro. Hemma har vi kunnat skramla...
2
Svar
30
· Visningar
10 253
Senast: Disen
·
Hundhälsa Jag har en 2,5 årig tik Hon löper utan att blöda. Hon löper blir sked dräktig, så löper hon igen, ca 4 gånger per år. Är det normalt...
Svar
8
· Visningar
1 674
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Hunden har spytt 4 gånger senaste timmen och är lite lös i magen. Givetvis tar vi det lugnt idag men hur länge ska man vänta innan man...
Svar
5
· Visningar
3 001
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Kommer glidandes med bilen på vägen utanför mitt hus, och kör nästan i diket... På min tomt sitter det säkert 100 pers, och säkert...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: movi
·
Hundhälsa Tänkte prova Effipro till mina hundar. Någon som märkt några särskilda bieffekter?
Svar
7
· Visningar
1 700
Senast: Viva
·
E
Hundavel & Ras Jag och min pojkvän har äntligen beslutat att köpa hund men vi kommer inte riktigt på vilken ras vi har och är i behov av lämpliga...
2
Svar
38
· Visningar
6 803
Senast: Disen
·
Hundhälsa Har ju en Welsh springer spaniel. Nu till sommaren så funderar jag på att helraka henne. Hon badar massor och blir väldigt varm på...
Svar
7
· Visningar
3 822
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Nu kommer det en sån här skryt-tråd från min sida. I helgen som gick var jag och Hatjo anmälda till ett viltspår i Brottby anordnat av...
Svar
8
· Visningar
1 037
Senast: Roxer
·
Hundavel & Ras Någon med personliga erfarenheter av rasen? Hur mycket däglar de egentligen? (Är det "stänk-varning" på väggar och inredning eller...
Svar
2
· Visningar
2 305
Senast: Swat
·
Övr. Hund Leia (cairnterrier) är alltid med mig i stallet, dock är hon i princip alltid kopplad eftersom det finns lösa tamkaniner på gården och...
Svar
0
· Visningar
662
Senast: Lona
·
Hundhälsa hur gammal tycker ni en hund ska vara innan man tänker på en ny valp? vi vill gärna ha flere hundar. vi har en bernersennen hane som...
Svar
16
· Visningar
2 174
Övr. Hund Nu kommer jag här igen med en tråd angående mina föräldrars odåga till pudel.. Det är så att jag är fullständigt färdig och har ingen...
Svar
19
· Visningar
1 801
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Nu kommer en nybörjarfråga här.. Skulle anmäla mig till lydnadstävling igår kväll men körde fast direkt när man skulle välja ja, nej...
Svar
3
· Visningar
1 113
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Har en fråga som gäller äldre hundar.. har själv en 10årig golden som alltid kunnat vara lös på tomten (bor i villakvarter) och har...
Svar
5
· Visningar
986
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Sitter konfunderad över vad som kan vara problemet (?) Min hund luktar apa ur munnen. Har kollat munnen, ingen tandsten, infektioner...
Svar
7
· Visningar
1 254
Hundhälsa Vill börja med att klargöra att detta inte är ett "istället för att kontakta veterinär"-tråd! Idag helt plötsligt märkte jag att vår...
Svar
10
· Visningar
4 059
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Någon som har tips på lämplig borste/karda eller liknande för att få bort all jäkla fällpäls/ull? Vovven här hemma har kommit in i en...
Svar
9
· Visningar
4 542
Övr. Hund Ett år med väntan, tvivel och planering är nu förbi och vi fick i förrgår hem vår tikvalp Tuwa. Idag fotograferades hon av fotograf, men...
Svar
8
· Visningar
1 585
Senast: Amk
·
Hundhälsa Vilka fördelar finns det och vilka är eventuella nackdelar? När är det lämpligt att kastrera sin hund? Jag kommer givetvis prata med min...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Lizah
·
G
Övr. Hund Jag har i 6 år försökt få min hund att klara av att vara ensam men ingenting fungerar. Det känns som jag verkligen har försökt med...
2
Svar
23
· Visningar
4 064

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka