Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag och lillebror tog med oss Piru och Jääkäri ut på en 3 dagars vandring på brattforsheden. Helt underbar tur med riktigt fin natur...
Svar
8
· Visningar
3 300
Senast: Boan
·
Övr. Hund Fick äntligen tag i ett par begagnade jeppegrindar till min audi. Säljaren förklarade lite snabbt hur beslagen skulle monteras och det...
Svar
1
· Visningar
6 353
Senast: movi
·
W
Övr. Hund Hur länge bör man vänta med att cykla efter att hunden fått mat? Vill inte bege mig ut för tidigt..
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund Vi får (förmodligen) snart hem en liten miniaussie-grabb. Han heter från början Ace of Hearts (han har nämligen ett hjärta i pannan)...
Svar
11
· Visningar
1 174
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Jag är så himla glad, om en vecka och någon dag ska jag hämta hem vår lilla Alice :bump: Försöker komma ihåg vad jag behöver fixa...
Svar
14
· Visningar
2 611
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Behöver lite input på en sak som gnagt mig lite. Har en goldenhane som är fruktansvärt lättstressad, ett riktigt nervvrak i vissa...
Svar
2
· Visningar
1 116
Senast: AnnaJL
·
B
Hundhälsa Har en långhårig colliehane som jag funderar på att kastrera av lite olika anledningar men har en liten fundering angående pälsen. Har...
Svar
1
· Visningar
1 100
Senast: simba_112
·
E
Hundhälsa det här går bara inte!! är det någon som är väääldigt hunderfaren som kan hjälpa mig?!! det är så att vi har en tik på 7 år, en...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
12 686
Senast: Linnea F
·
Övr. Hund Är det någon som ska på något roligt läger i sommar eller höst? Jag brukar alltid åka på två läger varje år, ett på våren och ett på...
Svar
0
· Visningar
851
1
Övr. Hund Hej! Efter att jag läst " Åka tåg med hund " så kom jag på hur dum jag är som inte frågat buke det här tidigare ;) Jag är...
Svar
16
· Visningar
2 099
Senast: 134643
·
Övr. Hund Finns det....? Jag har en naturtalang här hemma.... Mina marsvin har aldrig varit i så god form. (Ja det sista var ett skämt.) Han är...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 149
Senast: movi
·
K
Hundavel & Ras Ja som rubriken lyder, vad är det här för ras? :)
Svar
3
· Visningar
930
Senast: _Amazing_
·
Hundhälsa En tik och en hanhund, vilken går igenom den största personlighetsförändringen generellt, när de steriliseras/kastreras? Finns det...
2
Svar
22
· Visningar
6 458
Hundhälsa En kompis tog hem en schäfertik vid ca 1 års ålder. Hon hade ett öra som inte riktigt stod upp, nu fick hon lämna tillbaka denna...
2
Svar
20
· Visningar
5 463
Senast: Zuzzi
·
Hundhälsa unghunden fick vandra vidare igår, och nu deppar gammeltiken.. :cry: såhär skrev jag just på en annan sida: hur sjutton ska jag...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: bedan
·
Övr. Hund Letar skrinda med skaklar till Loka och undrar hur tungt man kan räkna med att hon orkar dra? Givetvis med successiv tillvänjning och...
Svar
7
· Visningar
8 020
L
Övr. Hund Jag har ett problem i mitt bostadsområde vad gäller lösa hundar. Vi är flera grannar som har våra smådjur (mindre hundar och katter) i...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 571
Senast: Disen
·
Övr. Hund Hur har ni tranat in det fria foljet? Behover tips och ideer eftersom jag inte riktigt far det att funka. Jag skulle vilja ha henne mer...
Svar
19
· Visningar
1 492
Hundhälsa Två hundar i samma familj har gått på hunddagis i c:a en månad. Hund nr 1 9 år kastrat. Hund nr 2 8 mån unghund. Jämnstora på ungefär 20...
Svar
12
· Visningar
2 077
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras Tycker det är tråkigt att det inte finns nån "vallhundstråd" (iallafall hittar jag ingen aktiv - om de finns, upplys mig och jag tar...
2
Svar
22
· Visningar
3 193
Senast: Narcissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka