Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag fick idag en länk av mamma från Tullverket till en informativ kortfilm angående det fasansfulla smugglandet av hundar. Det kan...
Svar
4
· Visningar
804
Senast: Disen
·
Övr. Hund Först lite "historia" :) Min resa med malle började på riktigt 2006. Jag fick då passa en lärares tik från gymnasiet. Hon var hos mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 065
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hej hej vart måste man vara medlem för att få ställa på SKKs länsklubbsutställningar? Jag är medlem i sveriges hundungdom och i...
Svar
5
· Visningar
1 153
Senast: kladdkaka
·
Hundhälsa I need some help! Får hem min Rottisvalp den 4e juni och hon äter just nu detta: Sammansättning Kyckling (>24 %), majs, vete, durra...
Svar
18
· Visningar
2 025
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Någon här som har koll på PL-operationer och kanske har någon hund som har genomfört en sådan? Är väll främst intresserad av tiden...
Svar
0
· Visningar
679
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Min hund blev sjuk i veckan, och nu ligger han inlagd, minst till imorgon. Vi är uppe i 6000kr just nu..och det jag undrar är när börjar...
Svar
16
· Visningar
1 186
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Har fått förfrågan att agera dagmatte åt en hund och har lite allmänna funderingar. Personen har sin hund på hunddagis men trivs inte...
Svar
7
· Visningar
1 357
Senast: Priscilla
·
N
Hundhälsa Hej, jag har en Långhårig collie tik som är ganska agressiv av sig mot andra tik hundar och katter. Idag lekte ett barn med toy pudel...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 015
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Nu kommer en liten skryttråd från mig ;) Idag debuterade jag och Nova i lydnadsklass 1, har inte ens varit på en träningstävling innan...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: solan64
·
Övr. Hund Ja, nu är det bara en gång kvar på valpkursen och det har varit jätteroligt att ha en ny pigg ung hund att arbeta med. Det var många år...
Svar
8
· Visningar
1 038
Hundträning Det är så här att jag har en hund, en korsning mellan tax och jack russel. Hon är en hund som älskar att röra på sig men jag har inte...
Svar
8
· Visningar
1 082
Övr. Hund Har tänkt ta inlines när jag åker till stallet. Det är 8km o för min kortbenta plattnos är det inte läge att springa med... Finns det...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: Praefatio
·
Hundhälsa Skriver denna tråd för att skriva av mig men även dela med mig av våran historia. Igår hade vi tid hos veterinären för Alfons har haltat...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: Disen
·
Hundhälsa Krocktestad bilsele, kan detta vara något alternativ? Jag kommer förmodligen börja ta med mig hunden till jobbet på...
Svar
14
· Visningar
4 748
Senast: muppia
·
Hundhälsa Jäkla obehagligt tycker jag... Någon som använt detta foder till sin hund...
Svar
3
· Visningar
1 146
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund Ja precis som frågan i rubriken lyder är man mesig bara för att man tycker att det inte är nödvändigt att vara fysiskt hård på sin hund...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 820
Övr. Hund Som rubriken avslöjar är jag ute efter bra hundlitteratur! Ge mig era bästa boktips :) Nosarbete och Kontaktkontraktet har jag redan...
Svar
9
· Visningar
988
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Jaha.. Då var det dags igen. Hundkräket har grävt sönder sin tredje biabädd, denna fick vara hel i några veckor men sen tog han snabbt...
2
Svar
22
· Visningar
9 000
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund jag vet att vi haft en sån här tråd tidigare, och tyckte det kunde passa bra med en ny nu när våren är här :) så, ja som rubriken, vad...
10 11 12
Svar
236
· Visningar
14 168
Senast: Sleepy
·
Hundhälsa Jag hoppas det är okay att jag skapar en ny tråd, trots att jag skrev en tråd om min tants avbrutna klo för någon vecka sedan. För...
Svar
5
· Visningar
4 266
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna