Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa När jag var på hemvägen på kvällspromenaden med hunden var det en som frågade om jag sett att min hund liksom släpade vänster bakben...
Svar
5
· Visningar
8 821
Senast: Nila
·
Övr. Hund Jag vet iallafall att jag själv gillar när folk delar med sig av hundarnas MH, så här kommer en film från idag när vi var iväg med...
2
Svar
25
· Visningar
3 031
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Har för några dagar sedan fått några hästar hem till gården, vilket inneburit att elstängslet sattes på. Vår lite mer än ett år gamla...
Svar
9
· Visningar
4 704
Senast: Annie_92
·
Hundhälsa Ja jag undrar om någon här gjort en leveroperation på sin hund, och hur mycket det då kan kosta ungefär? Jag vet att det kan variera...
Svar
1
· Visningar
1 285
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Har en underbar kh collie på snart 2år. Hon hänger med på allt och givetvis blir det många långa promenader. Har varit lite sugen på att...
Svar
10
· Visningar
1 899
Senast: lil-sis
·
Hundavel & Ras En liten lek, skriv om dig och din personlighet, vad du gillar och behöver så ska vi andra gissa/tycka till vilken ras du varit om du...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 122
Senast: zassoo
·
Övr. Hund Jag har läst i flera trådar här på sista tiden att folk förespråkar att man ska lägga omkull olydiga hundar eller alfarulla dem eller...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
27 154
Senast: Dalmas
·
Hundhälsa Loka (golden retriever) har varit gasig och fisigt grönjävliga fisar en vecka, vi pratar ordentlig stank och rejäla brakskitar...
Svar
0
· Visningar
780
Övr. Hund Håller på att träna min hund bakdelskontroll och position med kloss samt backa separat. Men hur går man vidare från kloss ( pall )? Till...
Svar
0
· Visningar
833
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Jag har en 4årig hund som är rädd när åskan går. Han reagerar genom att vandra runt och genom att skrapa med tassarna på dörrar, kvittar...
Svar
13
· Visningar
11 631
Senast: Malin87
·
Övr. Hund Blev jag nästan i går kväll.. :eek: Det är nu mer än 2 år sedan lokalklubben klubbade igenom mig som gk blivande viltspårdomare och...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa Är det någon som haft en hund som gjort abort? Min lilla tjej fick en spruta igår och en spruta idag.. Någon som vet hur dåligt...
Svar
6
· Visningar
1 384
Senast: yemma
·
Övr. Hund Jaha och Hiltontrenden slutar aldrig? 2372 lång-och korthåriga chihuahuaor registrerade år 2010, vilket var flest av alla hundraser det...
Svar
18
· Visningar
1 803
Övr. Hund Ja ni ser frågan :D Vad ger ni era hundar för foder?
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 830
Senast: saraah
·
S
Hundhälsa Hej! Min 9månaders tollarevalp har börjat bete sig lite konstigt. Förut så åt han med glädje allt som fanns i matskålen, men nu har...
Svar
4
· Visningar
3 135
Senast: annakg
·
Övr. Hund Vad kostar 40 cm rådjursklövar + ben på ett ungefär? Givetvis förstår jag att en del får tag på dem gratis osv, men jag är nyfiken på...
2
Svar
28
· Visningar
3 945
Senast: Jenka
·
L
Hundhälsa Vill försts skriva att jag har bokat tid hos veterinären i veckan , men är ändå såpass orolig så jag vill veta vad ni kunniga...
Svar
15
· Visningar
8 625
Senast: LinnLaakso
·
G
Hundavel & Ras Någon mer som ska till Gränna den 9:e Juli? :) Insåg ganska nyligen att det krockar med falsterbo, men ska försöka lösa det på något...
Svar
6
· Visningar
991
Senast: Izzie
·
A
Hundavel & Ras Som rubriken lyder! Vad är det för skillnad på en trefärgad amstaff (Teckning som en berner) & en amstaff som är black and tan? En...
Svar
18
· Visningar
3 621
Senast: Laa
·
Övr. Hund "Kan en golden så måste ju en heeler glänsa!" "Ok, den kanske väger lite då...." "Jag sa ju det, piece of cake!!" "Lämna...
Svar
3
· Visningar
1 095
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka