Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! Jag ska om några veckor få hem världens goaste lilla skrutt, en unghund på åtta månader... Men börjar få lite kalla fötter, är rädd...
Svar
8
· Visningar
1 275
Senast: mian
·
  • Låst
Övr. Hund Först och främst, jag vet att detta ämne är snarast aggressivt påhoppat av alla besserwissers som finns där ute och jag har tvivlat på...
35 36 37
Svar
730
· Visningar
58 501
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Vi har hört av oss till polisen, och de ska hämta upp henne. De har dock inte fått in några anmälningar om en försvunnen hund. Hon är...
Svar
6
· Visningar
2 005
B
Övr. Hund Jag har en hund sedan tidigare, men är sugen på en till lagom till nästa sommar när vovven blir två år. Dock funderar jag på hur jag ska...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Jag har börjat inse att Ixi börjar bli lite väl tjock och funderar på att byta till ett annat foder, för just nu känns det som att det...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 395
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hittade på en gammal filmsnutt där jag filmat våran gammelman och valpen! :love: Där var valpen ca 10-12 veckor,och nu när han är 7...
Svar
6
· Visningar
1 158
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Antar att det bara är en tidsfråga innan den första fästingen dyker upp, minns att de var väldigt tidiga förra året.. Vad kommer ni...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
12 716
Senast: vallhund
·
Övr. Hund En person sa till mig (jag vet vilken person det är men vill inte skriva det här) att om man släpper in tio hundar i ett rum så börjar...
2
Svar
23
· Visningar
2 470
A
Övr. Hund Är det bara jag som är blödig? Såg en text inne på en sida som verkligen fick mig att fälla tårar :cry...
2
Svar
23
· Visningar
2 573
Senast: TeamLundVer
·
  • Låst
Övr. Hund Någon mer som var och såg Cesar Millan igår på Hovet i Stockholm?? Jag var där och jag tyckte det var en fantastisk "show" eller vad...
23 24 25
Svar
480
· Visningar
32 604
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Japp, premiären är avklarad för Vilja :laugh: Hon tyckte att det var jättekul och skötte sig finfint! Hon fick "Very Good" och...
Svar
3
· Visningar
1 030
Senast: Nila
·
G
Övr. Hund I slutet av december åkte jag upp till Sthlm och hämtade hem en liten, liten krake. Jag hade tidigare varit hundvakt åt henne så hon har...
Svar
14
· Visningar
1 807
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Har en schäfer på snart 8 månader, och funderar lite kring när det är dags att låta honom följa med på löpturer? Han går mycket lös...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: Flixon
·
B
Hundhälsa En av mina bullar röntgades igår och nu är jag såklart skitnervös över resultatet :crazy: Såhär ser HD-plåten ut, vad tror ni? :confused:
2
Svar
38
· Visningar
8 342
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag behöver tips och input på hur vi ska jobba med att stärka Ivans inre trygghet, han behöver lite mer självförtroende för att kunna...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 376
Övr. Hund Mina frågor gäller 2 olika hundar och det är kompisars hundar det gäller. Hund 1: blandras , Rottweiler ,Schäfer o GD. Omplacering...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 322
Senast: vallhund
·
I
Hundavel & Ras Så var det dags igen att få tips och råd om diverse hundraser från er här på Bukefalos. Men till skillnad från i det förflutna så är...
2
Svar
32
· Visningar
12 581
Senast: Izzie
·
Övr. Hund Tydligen är det roligare att gå långpromenader när det är vinter än under sommaren. Både jag och hundarna tappar kondition nu för att vi...
2
Svar
20
· Visningar
2 422
Senast: dobbis
·
A
Hundavel & Ras Jag har börjat fundera på att skaffa en hund till inom en snar framtid. Har redan en rottweiler tik på 1,5år och letar väl efter någon...
Svar
1
· Visningar
599
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Ja, jag klipper vovven med sax i vanliga fall vilket funkar bra men jag skulle behöva klippa rent/raka henne under öronen (pälsen där är...
Svar
6
· Visningar
1 136
Senast: nyponros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka