Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Som nog många här inne vet, så har jag ju sen ett bra tag tillbaka, bestämt mig för att omplacera min hund. Varför står beskrivet i ett...
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: Grana
·
Övr. Hund Är det någon som använder Roadie bilsele och som vet om det är krocktestat? Eller är det endast Allsafe som gäller om man vill att...
Svar
10
· Visningar
1 926
T
Övr. Hund Jag köpte fästinghalsbandet Scalibor vet. 0,76 g till min japanska dvärgspets. Den verksamma substansen är deltametrin som tillhör den...
2
Svar
31
· Visningar
15 402
Hundavel & Ras Idag har Billy gjort MH..! Det var väldigt roligt och jag känner mig nöjd. Det var inga större överraskningar egentligen. Han är en...
Svar
10
· Visningar
1 290
Senast: utte
·
Hundhälsa Jag har fått uppdraget att leda vår fysträningsgrupp imorgon och jag har fortfarande inte kommit på nåt bra, pga min okunskap om hundars...
Svar
6
· Visningar
1 064
Senast: muppia
·
Övr. Hund Här gör man sig till, fixar inälver och annat "överskott" till hundarna. Den lilla: "Oh matte, Grisfötter! Now whre talking!!"...
Svar
3
· Visningar
843
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Låter bildbomben tala för sig själv.. forts...
Svar
13
· Visningar
1 658
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Inspirerad av andra MH trådar tycker jag det skulle vara kul att låta min unghund prova. Hur gammal ska hunden vara? Vart vänder man...
Svar
6
· Visningar
1 348
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Undrar om det är någon här som har erfarenhet av någon typ av kylmatta för hundar. Exempelvis finns ju Aqua coolkeeper som man ska...
Svar
1
· Visningar
2 224
P
Hundhälsa Jag håller just nu och kollar runt lite på försäkringar för hund, då det ev. blir en liten till hösten. Men en sak som jag inte fattar...
Svar
16
· Visningar
1 889
Senast: lady_vip
·
S
Övr. Hund Nån som vet var man får bada med sin hund i Uppsala förutom Fjällnora?:D
Svar
1
· Visningar
685
Senast: simba_112
·
Hundavel & Ras Är det någon som kan hjälpa mig med att tyda den här stamtavlan? Vad betyder Nf och Fa? Länk...
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: Berin
·
Hundhälsa Vi går återigen och funderar över kastrering för Camaro. Veterinärerna är så himla positiva och tycker absolut vi ska överväga det...
2
Svar
20
· Visningar
11 953
Senast: Turali
·
Hundhälsa Min hund mår verkligen inte bra av värme. Inga promenader, ens, under varmaste tiden på dygnet, får ta igen det hela sent på kvällen och...
Svar
10
· Visningar
6 121
Senast: Berin
·
Övr. Hund Så har jag varit iväg på en lure coursing-tävling igen, för att se fina vinthundar jaga, för att träffa vänner och få pussa på några...
2
Svar
22
· Visningar
2 674
Övr. Hund Döp vår kurs och vinn en målarlåda! På klubben har vi bestämt att vi ska ha en kurs till hösten som vänder sig till hundägare med...
Svar
18
· Visningar
1 563
Övr. Hund Måste få skryta över min stora skruttas SUPERFINA prestation idag! Hade i morse lastat hundar, valpar, bäbis och barnvagn för att...
2
Svar
21
· Visningar
2 159
Senast: movi
·
Övr. Hund Tränar föräldrarnas hund nu och han behöver träna på hundmöten. Problemet är bara att han är så svårmotiverad ute. Godis och leksak är...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 661
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Imorgon 15.45 får min älskade pärla somna in för gott. Hon orkar inte mer, bara stress eller ligga däckad hela tiden. Har gått ner i...
Svar
2
· Visningar
1 016
Senast: angiepangie
·
Hundhälsa Läste om det i en liten tidning idag, att man tydligen kan kastrera tikar med titthålsoperation och då bara ta bort äggstockarna men få...
Svar
6
· Visningar
7 887

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka