Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund :p Mandy och jag var ute, jag holl pa att spreya arenan, 30 meter bakom huset, med ograsmedel och Miss Mandy lag och vilade uppe vid...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Camaro verkar i år vara extermt påverkad av värmen. Jag blir lite orolig för henne.. Både igår och idag så flämtar hon och andas...
2
Svar
20
· Visningar
3 263
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag som tkr utställning är jättekul, men egentligen är en riktig novis på det filurar lite på hur och vart man hittar information om de...
Svar
5
· Visningar
961
·
E
Hundhälsa Hej! Jag har en stor hund som vi flertal tillfällen har skadat sig på framsporrarna. Han har troligen fastnat när han är ute och...
Svar
4
· Visningar
1 200
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Är vansinnigt arg, en granne har klivit in och öppnat och släppt ut löptiken till vår hane medan vi var ute och åt lunch. Sambon tycker...
Svar
9
· Visningar
2 704
Senast: Halali
·
Övr. Hund Nu verkar det som att vi måste säga hej då till vår stora tik.. Den stimulans jag har att erbjuda räcker inte längre till. Har...
Svar
15
· Visningar
2 233
Senast: angiepangie
·
S
Övr. Hund Min lilla skrutt, som är otroligt blyg, följde med oss när vi skulle på restaurang ikväll. Han satt mellan mina ben och gömde sig. Så...
Svar
0
· Visningar
1 081
Senast: saraah
·
Övr. Hund Tja.. Vad säger man? Hon älskar verkligen ALLA den här lilla jycken!
Svar
15
· Visningar
3 031
Senast: Laa
·
Hundträning Motion är aktivering lär ju hundarna få oavsett väder men hur gör ni när det är såhär varmt? Ger ni er ut ändå eller väntar ni till...
2
Svar
20
· Visningar
2 455
Senast: _Runaway_
·
Övr. Hund Min ungtik har haft sitt första löp, som varit splittat. Den andra perioden startade för drygt fyra veckor sedan och det kommer...
Svar
7
· Visningar
1 859
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Ja, Kan man frysa om märgben efter att dem tinat och man använt dem?
Svar
2
· Visningar
2 343
Senast: Illiana
·
Hundavel & Ras Har skrivit någon tråd tidigare om min hunds övervikt. Har även fått diagnosen HD på båda bakbenen.:( Va hos vetten i förra veckan på...
Svar
16
· Visningar
1 552
Senast: mian
·
Hundhälsa Skrev för några dagar sedan på ett annat forum, kopierar in det här. Nu har problemet blivit värre och jag vänder mig till allmänkunniga...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 447
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Idag var sista gången på vår nybörjarkurs i agility. Det har varit en jättebra kurs och jisses så mycket vi har lärt oss! Vi...
Svar
0
· Visningar
832
·
Övr. Hund Läste på ett annat forum om en betydelse av nej som jag gillade. Där gick det ut på att man lärde in att "Nej!" istället för att betyda...
2
Svar
24
· Visningar
2 479
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Den 31 Maj somnade min gentleman in för gott. Livsgnistan fanns inte längre hos honom och helgen innan bestämde vi oss för o låta...
Svar
16
· Visningar
1 577
Senast: Fragile
·
Hundhälsa Vad gör man? En hund hade rejäl närkontakt med skabbräv idag. Är det någon som vet om man kan sätta in något förebyggande preparat...
Svar
6
· Visningar
976
Hundhälsa Riktigt gamla hundar kan bli senila, men händer det att det kommer i tidigare ålder också? Jag är uppriktigt förbryllad över Loka...
Svar
16
· Visningar
2 514
Senast: Migo
·
L
Övr. Hund Ska skicka in papper på min nya hund till jordbruksverket. Där har ägaren skrivit namnet på valpen såklart.. Men, hunden ska inte ha...
Svar
6
· Visningar
1 286
Senast: Viva
·
Övr. Hund Jag har aldrig sett "miniaussies" förut, har ni? http://www.answers.com/topic/miniature-australian-shepherd Ser lite häftiga ut...
2
Svar
27
· Visningar
5 230
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Halvautomatiska vapen?
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Dejtingtråden del 38