Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Det här är en sån där nattfunderarfråga som ploppat upp i mitt huvud. Det kommer ju upp vikttrådar nu och då här på buke, och vissa...
Svar
15
· Visningar
2 321
Övr. Hund För ett par månader sedan började jag så smått introducera apportbocken i Ebuns (RR tik på 1,5år) liv. Började med att klicka på allt...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Här har jag äntligen efter så många år en rottisflicka!!!! Ägt henne nu i 1 år o tre månader... Hunnit halvvägs genom...
Svar
16
· Visningar
2 190
Senast: brandkattis
·
Övr. Hund Hej! Vi ska åka norrut över sommaren och sitter och funderar om vi ska bila eller om vi ska åka tåg. Tåget är enklare och billigare men...
2
Svar
28
· Visningar
5 958
Senast: stjarnfrugt
·
N
Övr. Hund Hej! Jag äger en 3 årig okastrerad alaska husky kille. Och jag har nu flyttat in hos en kompis. Min kompis har en 4 årig...
Svar
9
· Visningar
6 422
Senast: tanten
·
Hundhälsa Rubrikens namn är namnet på ett giftfritt fästingmedel (i pulverform),som ges i maten varje dag. Såg reklamen för pulvret i en...
2
Svar
21
· Visningar
3 554
Senast: Disen
·
Övr. Hund Hur ska jag få till ett sånt? Har kört fast fullständigt. Idag har vi avslutning på Allmänlydnadskursen, och jag vet att övriga...
2
Svar
37
· Visningar
7 788
Hundhälsa Min lilla amstaffprins Hugo, 4 år, började klia sig idag. Kanske två gånger i timmen, ofta på samma ställe, men ibland på andra ställen...
Svar
5
· Visningar
1 436
Övr. Hund Ni som har både häst och hund, hur ser era dagar ut för att hinna med utan stress? Jag har precis avslutat en utbildning och börjat...
Svar
10
· Visningar
1 270
Senast: Ramona
·
L
Övr. Hund Min hanhund (okastrerad 2,5år) kan umgås med i princip alla andra hundar, han har alltid kommit bra överens med allt mellan tikar till...
Svar
2
· Visningar
1 382
Senast: LinnLaakso
·
Övr. Hund Tävlade min första lydnadsetta för en vecka sen och är på det stora hela nöjd :) Men för att vi ska lyckas med målet, ett förstapris i...
Svar
8
· Visningar
1 192
Senast: _Runaway_
·
Hundhälsa Någon som vet om även proteinerna i vegetabilierna (t.ex. ris, majs, potatis) brukar vara hydrolyserade i allergifoder som Hill's z/d...
Svar
12
· Visningar
2 807
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Hej. Motorcykel är precis införskaffad. :bump: En Suzuki LS650 Savage -94 för de intresserade. Jag har en del frågor till er...
Svar
10
· Visningar
8 448
Senast: Rie
·
Övr. Hund Nu kommer dem, trådarna om hur jag ska få ordning på min lilla galning till valp. Nyss fyllda 5 månader har han insett att det inte bara...
Svar
9
· Visningar
1 261
Hundavel & Ras Ja, jag vet. Detta måste vara den miljonte rastråden... Jag funderar nu på nästa hund. Det kommer inte vara aktuellt förens om minst...
Svar
12
· Visningar
1 389
Senast: Boerperd
·
Hundhälsa Som om inte märkliga foderreaktioner, mag- och tarmbesvär och annat smått och gott skulle vara nog så har min unghund fått mjäll...
Svar
3
· Visningar
2 388
B
Övr. Hund Hej tänkte höra om det finns några Riesenägare här på nätet? Jag såg att det i alla fall ska finnas fyra till enligt rasuppdateringen...
2
Svar
36
· Visningar
4 143
Senast: black pearl
·
Hundhälsa Ska ta det från början. Hunden är en mellanpudel som just fyllt 1 år. För ca 2 veckor sedan började han få som lite lite våteksem...
Svar
13
· Visningar
4 798
Senast: fijja
·
Övr. Hund Min hund är en riktig matte hund. han vill bara vara med mig och följer minsta steg jag tar, han kan vara själv hemma, men när vi är i...
Svar
6
· Visningar
1 284
Senast: KasperTim
·
Hundhälsa Går det att göra det? Några nackdelar? Hur gör man? Kan man para som vanligt löpet efter? Hur länge blir det uppskjutet? Hur...
Svar
3
· Visningar
1 649
Senast: SannaMark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Halvautomatiska vapen?
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur