Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Dra en snabb historia. För ca 2 månader sedan så tog jag över min killkompis rottwailer då han blivigt allergist, eller mer...
Svar
12
· Visningar
3 762
Hundhälsa Varför finns det en sprayvariant igentligen? Är inte det krångligare än spot on?
Svar
3
· Visningar
1 357
Senast: linafina
·
Övr. Hund Jag har en liten fundering som jag hoppas få synpunkter och idéer om hur jag ska lösa. Jag har en Lancashire Heeler, hane, snart 15...
2
Svar
33
· Visningar
6 003
Senast: Frukten
·
J
Hundhälsa Min hund började kräka mycket under tisdag kväll och det slutade med att i åkte in akut under natten. Han blev inlagd med dropp under...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Jag har en Jack russel-korsning på fem år. I måndags fick hon diagnosen diskbråck i nacken och ska hållas i stillhet. Hon tillbringar...
Svar
5
· Visningar
9 722
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Såg just på en Bukefalists hemsida ;) en härlig film med en glad vovve som leker med en sk Boomer Ball! Någon fler här som har en? HUR...
Svar
13
· Visningar
2 902
Senast: Kattsak
·
Övr. Hund http://norrteljetidning.se/nyheter/1.1174500-hund-dod-i-vargattack Nu har Rialavargen varit framme igen... Vad tycker ni, är det...
24 25 26
Svar
519
· Visningar
38 745
Övr. Hund Idag har Nova gått MT på Södertälje BK. I stekande sol och dessutom 7 dagar in i löp. Vet att jag har en bra hund men man vet ju aldrig...
Svar
12
· Visningar
1 329
Övr. Hund Tycker det kan vara kul med en tråd är man kan fråga Och tipsa om allt man undrar över gällande våra hundar. Har ingen egen hund...
Svar
0
· Visningar
635
Senast: Mirre
·
I
Övr. Hund Jag sökte igenom Hund forumet men kunde inte hitta en tråd på detta ämne. Eftersom jag inte lyckas hitta svaret själv på nätet vänder...
Svar
8
· Visningar
10 111
Senast: Izzie
·
Hundavel & Ras Skulle jag vilja veta lite mer om :) Vad är det som skiljer svensk från finsk? Hur är dem i temperamentet (skiljer sig mellan...
2
Svar
20
· Visningar
3 141
Senast: Mirre
·
P
Hundhälsa Hej! Jag har en 6 årig fågelhund som hela sitt liv fram till ett år sedan varit mycket snäll med andra hundar och accepterat alla. Hon...
Svar
3
· Visningar
1 021
Hundhälsa Ja just det ja..som att det inte är nog med allt vad vi går igenom.. En till sak jag glömde nämna i tråden om Boss...
Svar
6
· Visningar
13 508
Senast: Lona
·
F
Övr. Hund Hej! Har en 12 veckors pumivalp (tik) som jag vill lära att stanna på tomten. Tips någon? Hon är duktig på inkallning, men jag är...
Svar
4
· Visningar
4 809
Senast: Sleepy
·
Hundhälsa ...får man förhoppningsvis ett slut på denna drygt 3 veckorslånga berg o dalbana med att åka in o ut ur från djursjukhuset med lilla...
Svar
14
· Visningar
4 921
Övr. Hund Jag börjar närma mig slutet av vårt hundkojebygge och är på jakt efter en tt lämpligt material som man kan lägga in som golv. Något som...
Svar
11
· Visningar
5 136
Senast: sommarvind
·
Övr. Hund En av mina hundar är en omplasering jag haft sedan han var tre år, nu är han fem. När han kom hit hade han alltid fått lov att hoppa på...
Svar
12
· Visningar
1 466
Senast: Kilauea
·
A
Övr. Hund Hejsan alla hundvänner=) Jag och min sambo bor i en liten by i södra skåne och undrar hur man hittar nya folk med hundar? kKänner att vi...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: Pigan
·
G
Övr. Hund Några av er har säkert läst mina trådar om min omplaceringscockerpoo som inte vill vara själv hemma utan satt och ylade och skällde...
Svar
10
· Visningar
1 056
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund Lilla Alice har bott hemma hos oss i drygt två veckor nu och jag börjar märka att Camaro mer och mer tycker att hon är jobbig. Stundtals...
Svar
7
· Visningar
3 085
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Valp 2025
  • Guldfasanerna