Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Åååh jag bara MÅSTE få skryta lite om min härliga hund :D! Min aussie Lyxa, född 2009-07-01, och jag var och tävlade lydnad igår...
2
Svar
24
· Visningar
2 478
Senast: Lionheart
·
Hundavel & Ras Planerad framtida hund: - medelstor - inte för omfattande pälsvård - frisk ras - normalt byggd - inte jakthund (apportör går bra)...
Svar
17
· Visningar
1 523
Övr. Hund Inget speciellt upplägg, annat än att träna lite tillsammans, umgås och ha trevligt med vovvarna :) Jag sköter markservicen och lagar...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
16 034
Senast: Frukten
·
Hundavel & Ras Så var det äntligen dags att skaffa hund igen. Som vissa av er vet så har jag tidigare haft Dvärgpinscher, en ras som fortfarande ligger...
2
Svar
29
· Visningar
2 815
Senast: Hawaii
·
Övr. Hund Jag fick syn på en video på youtube där en hund drog sin husse som åkte på sin skateboard och jag tycker att det är en briljant idé! Och...
Svar
9
· Visningar
1 189
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Får en privatperson registrera en valpkull i skk? Eller måste man ha en registrerad kennel?
Svar
4
· Visningar
983
Övr. Hund Ja, hur svarar man "nej" på den frågan utan att verka ogin eller späda på fördomar mot rottweilers? Oftast är det små barn i åldern...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 614
Hundavel & Ras Jag har sedan länge varit totalt förälskad i den här rasen och skulle nu väldigt gärna vilja höra av er med erfaranhet eller som äger...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 076
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Vilken helt otrolig film! Vet inte vad jag hade gjort om det hade hänt mig. Men helt fantastiskt måste jag säga. :bow...
2
Svar
23
· Visningar
2 317
Senast: Varmblod90
·
S
Övr. Hund Åh jag är så arg på min mamma!! Det var hon och jag som ville ha hund, och nu har vi (efter mycket övertalning av pappa) äntligen fått...
Svar
16
· Visningar
1 976
Senast: saraah
·
G
Hundhälsa Jag och några vänner har pratat om det här med Demodex, en ärtflig hudåkomma som drabbar en del korthåriga vovvar. Jag har lästatt...
Svar
10
· Visningar
3 336
Senast: Genesis
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/alb1178383 Mina damer i vår solen. Stora damen fyller 4 år Lilla damen 17 mån:bump::bump::bump:
Svar
7
· Visningar
1 266
Senast: Rotterö
·
Hundavel & Ras Till nästa sommar kanske jag och min sambo kommer att köpa hund, och jag skulle behöva lite hjälp med tips på olika raser eftersom jag...
2
Svar
22
· Visningar
6 649
Senast: elefanten
·
Övr. Hund Har ett litet dilemma... Jag har nu två hundar, varav den ena snart 13 år gammal. Tiden håller ju på att rinna ut för den gamla hunden...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Klippte i vintras eftersom det samlades snö å blev klunpar, sen smälte snön. Men nu har det regnat ju som tusan, och istället för snö...
Svar
6
· Visningar
954
Senast: Laa
·
Övr. Hund Kanske en väldigt dum fråga, men frågar man inget får man ju inget veta :) Är det svårt att lära en vuxen hund ett nytt namn? Alltså...
Svar
12
· Visningar
8 204
Senast: Taefill
·
Hundhälsa Nu måste jag bara få skriva av mig...allt känns bara jobbigt just nu. (Jack russel (kastrat sen slutet jan) - snart 1 år gammal -...
2
Svar
22
· Visningar
3 019
Senast: mian
·
L
Övr. Hund Min blandistös har raser i sig som för henne lätt till stress. Med hjälp av bra tränare har vi ett schema som håller henne lugn och till...
2
Svar
20
· Visningar
2 883
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Vad ska en bra klövjeväska tåla egentligen? Vilken prisklass tycker ni är bäst att lägga sig vid? Jag köpte en billig klövjeväska för...
Svar
10
· Visningar
5 883
Senast: StefanB
·
Hundavel & Ras Ni måste ge mig lite feedback ang. en till hund. Jag har ju min lilla skrutta som är chihuahua/papillon som jag fick av en kompis. Hon...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Raven_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V