Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Hur mycket skiljer sig raserna Grand Danios och Leonberger förutom utseendet? Temperament? Aktivitetsbehov? Är någon svårare att...
Svar
8
· Visningar
2 016
Senast: Home
·
C
Övr. Hund Hejsan allesamman! Jag har en hund som är lite smårädd och osäker mot de flesta hundar men framför allt svarta hundar för att han han...
Svar
9
· Visningar
1 039
Senast: sussiloo
·
Hundhälsa För ca en vecka sedan skadade min hund ena klon... Spettsen på klon saknas så klon ser ut som ett sugrör, pulpan ser helt ok ut...
Svar
2
· Visningar
1 619
Senast: Tiff
·
Övr. Hund Blir så himla ledsen. Min hund är väluppfostrad och trygg, gör inga utfall och dylikt, men nu börjar jag fasen gå omvägar när vi träffar...
2
Svar
32
· Visningar
3 032
Senast: PIRU
·
Hundhälsa http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13228266.ab Hur kan man leva med sig själv om man inte låter dessa hundar somna in? För mig...
Svar
19
· Visningar
2 491
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Känner att jag börjar förlora kontakten med min 13 månaders Jrt kille (kastrat). Träningen har hittills gått jätte bra, har haft bra...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Hej! Nu vill jag gärna ha så många bantningstips som helst!! har en liten blandras hund (Chiuhaha/Lhasa apso) Han har ca 1 kg...
Svar
5
· Visningar
1 507
Senast: Jenka
·
F
Hundhälsa Hejsan! Hoppas ngn kan ge mig tips eller liknande situation. Har en rottweiler han blir fem år i september. Han har haft en rad...
Svar
0
· Visningar
1 680
Senast: fridisen
·
Övr. Hund Någon som vet någonstans man kan bada med hund runt om i Västmanland/Södermanland? Bosatt i Kolbäck, en mil väster om Västerås, men...
Svar
2
· Visningar
4 618
Övr. Hund Just nu är det bara pest och pina att ha hund, faktiskt. Vi, min sambo och jag, har en fyraårig rottistik. Sambon håller på att utbilda...
Svar
13
· Visningar
1 849
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa (ja, vi har kontakt med veterinär, vill höra lite fler erfarenheter bara) Verkar som att hunden har problem med sura uppstötningar...
Svar
14
· Visningar
34 046
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Är i planeringsstadiet att börja leta valp och har funderingar på bullmastiff! Skulle vilja veta för och nackdelar med rasen om det...
Svar
13
· Visningar
4 620
Senast: em-pirre
·
H
Övr. Hund Leksaken gled ut men då hon är feg för att gå ut på djupare vatten och inte gärna simmar själv så kämpade hon fram och tillbaka på land...
Svar
8
· Visningar
1 173
Senast: Lizah
·
Övr. Hund Någon som har en aning om vart man kan hitta en sådan att köpa? Skulle vara himla behändigt att slippa åka x antal mil enbart för att...
Svar
12
· Visningar
6 353
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Det dök upp en spontan fundering när jag läste en annan tråd här inne, ang överträning av hund. Har som bekant två (vallande) border...
Svar
6
· Visningar
2 483
Hundavel & Ras Jag har funderat på att skaffa hund och högst upp på 'ras listan' är en vit schäfer/vit herdehund. skulle vilja veta lite mer om hur...
Svar
10
· Visningar
14 813
Senast: simba_112
·
G
Hundavel & Ras Trillade över en (antagligen väldigt gammal) men bra film på youtube ikväll! En film som många borde se och lära sig lite mer om rasen...
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Har haft Leonberger innan vi fick barn och när vi fick första barnet,(har varit utan hund i 4år) och jag är så kär i rasen:love: Men nu...
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: KING88
·
Hundhälsa Någon som gjort det på sin hund? Hur har det gått till väga (hur många sprutor och i vilket intervall har det getts) och vad har det...
Svar
6
· Visningar
11 069
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka