Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min älskade Lova har idag fått somna in. Hon blev 14 år och 8 månader. Den bästa, roligaste, klokaste, busigaste, vildaste lilla...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: madde_84
·
L
Hundhälsa Var på Liseberg igår med min käre sambo.. På vägen ut så hörde vi en hund skälla som tusan ur en bil på den bevakade avdelningen! Bilen...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 468
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Sitter här med världens huvudbry. Vi tar det hela från början: (bifogar bild längst ner) Hunden är en papillon. Modell STOR, väger...
Svar
9
· Visningar
3 388
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Ja, vad tror ni: är det en och samma eller flera olika hundar här nedan? Om flera olika: hur många olika hundar gissar ni då på att...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 839
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund http://hd.se/angelholm/2011/06/29/ryttarinna-hotade-att-rida-over/
Svar
15
· Visningar
1 471
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Jag har panik och ångest, jag mår så fruktansvärt dåligt av att förmodligen behöva avliva min hund nästa vecka. Jag mår så dåligt att...
2
Svar
21
· Visningar
11 074
Senast: madde_84
·
Hundhälsa HD är ju höft men vad är AD för något? En hund kan väll ha A,B,C på höst eller kan dom han 0 oxå?
Svar
7
· Visningar
810
Senast: linafina
·
G
Övr. Hund Jag behöver hjälp med lite inspiration, det står helt still i huvudet på mig. I augusti ska jag och min ena afghan starta i freestyle...
Svar
6
· Visningar
965
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Lite bakgrund: För ca 4 veckor sedan fick jag hem en liten varelse. En smällfet, tovig, 9-årig papillon. Hon kunde inte ett enda...
Svar
16
· Visningar
2 821
Hundhälsa Har sökt efter antal trådar men får inget svar. Jag har en JRT tik som fäller otroliga mängder året runt. Hon äter Starndart Normal...
Svar
4
· Visningar
1 298
Övr. Hund jag är inte såå bevandrad ute i den stora hundvärlden än, men jag och vovven tar så sakteliga ett steg i taget och upptäcker nya saker...
Svar
3
· Visningar
1 766
Hundhälsa Ja, som rubriken lyder - kan man med blotta ögat se om en hund har bra eller dåliga höfter? Vad tittar man efter i så fall? Har bland...
Svar
18
· Visningar
14 703
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Sökte lite men hittade inte så mycket om detta, så nu vill jag veta: Har du en hund med (typ konstant) rinniga ögon? 1. Ras? 2...
Svar
11
· Visningar
4 847
Senast: linafina
·
C
Övr. Hund Igår när vi gick till sjön hela familjen med hunden för att ha en lugn dag där och njuta av sommarvärmen utsattes min hund av en obekväm...
Svar
7
· Visningar
918
Senast: doleron
·
Övr. Hund Jag och kompisen har startat en grupp på facebook som heter Hundtrick. Detta är en sida där alla som tycker det är kul att träna sina...
Svar
0
· Visningar
607
Senast: Libra
·
Övr. Hund Hur hanterar ni det när hunden gör något förbjudet ute på promenaden? Låt oss säga t ex att den skulle springa fram till någon främmande...
2
Svar
23
· Visningar
2 552
Hundhälsa Bara en undran jag satt med och vill fråga andra hundmänniskor. Ska vi se om jag kan formulera detta på rätt sätt ^^ Om man har...
2
Svar
21
· Visningar
4 332
Senast: muppia
·
Övr. Hund Jag är jätteallergisk just nu så jag försöker hitta nya sätt att roa hundarna inomhus. Det känns lite fel att be dem att städa efter...
Svar
7
· Visningar
1 095
Senast: buschiq
·
Övr. Hund Skickar en fråga åt en kompis som inte har buke.. Kompisen är inne på att köpa en omplaceringshund och har hittat en som hon är...
2
Svar
20
· Visningar
4 729
C
Övr. Hund Våran schäfer är en mycket energisk herre men hur vi än aktiverar och motionerar honom tycks han inte bli av med all energi. Jag tränar...
Svar
13
· Visningar
2 353
Senast: Genesis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Adoptivhund vägrar gå ut
  • Guldfasanerna