Klarar ej av avlivning... :'(

Sv: Klarar ej av avlivning... :'(

En sån otroligt söt liten kille!!!!! Jag förstår att alla dina känslor svämmar över, att du känner dig som en allsmäktig som missbrukat din makt, osv osv osv - alla dessa känslor som kommer över en när man fattat ett sådant beslut som ditt. Men det betyder inte att du gjorde fel - med den bakgrunden var det ett helt rätt beslut att låta fina lilla hunden somna in. Det kändes svårt att se honom krampa (även om han mycket möjligt var medvetslös redan då) men det hade han fått göra många gånger pga sin åkomma, om han fått leva vidare. Du förkortade hans lidande, gav honom frid och lättnad. Det ska du vara stolt över! Stolt över att du klarade av att fatta ett sådant beslut, och dessutom genomförde det.
Sörj din lille vän och var glad att du fick lära känna honom! Han var en sådan där liten ängel som kom och vände om! :love:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 354
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 803
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 367
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Jag har en 7 årig hane som jag nu behöver låta vandra vidare. Han har under hela livet kämpat med en rad sjukdomar och skador och...
2
Svar
33
· Visningar
5 708
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar