En och samma eller olika? (liten lek)

Sv: En och samma eller olika? (liten lek)

En av dem blev nordisk vinnare 2010.. Kan ni gissa vem?

Kul att du tror att just han är rätt svar. Varför just den hunden?

Kul att du tror att just han är rätt svar. Varför just den hunden?

Valde mellan 2 och 4. De har finast tassar. Hunden på bild 1 ser jag inte tassarna på så han försvann p g a det. Hund på bild 3 har "platta" baktassar. Sedan så tyckte jag att den på bild 2 har snyggare bakben än 4. Jag är som du förstår ingen domare och har ingen aning men jag tycker nr 4 har "det". :angel:

Oj, kanske borde läsa tråden först (fast då hade jag nog inte kunnat låta bli att kika på svaret). :)

Jag tror på 4:an!
eller 1:an kanske...

Senast ändrad:

Valde mellan 2 och 4. De har finast tassar. Hunden på bild 1 ser jag inte tassarna på så han försvann p g a det. Hund på bild 3 har "platta" baktassar. Sedan så tyckte jag att den på bild 2 har snyggare bakben än 4. Jag är som du förstår ingen domare och har ingen aning men jag tycker nr 4 har "det". :angel:

Givetvis menade jag att nr 2 har "DET" *trött*

Jag som kände mig bombsäker på att hund 1 och 2 var samma hund :D Även om det skiljer lite på halsen mm, så tänkte jag att på bild 2 är hunden äldre och har tjockare päls. Annars tycker jag de är jättelika.

De är läskigt lika varandra de där två, men överlag så är de alla 4 väldigt lika varandra exteriört även om där såklart finns skillnader. Pappa till boysen är ju min gamla Rix :love: :D

Senast ändrad:

De är läskigt lika varandra de där två, men överlag så är de väldigt lika varandra exteriört även om där såklart finns skillnader. Pappa till boysen är ju min gamla Rix :love: :D

Och jag trodde ju nästan att bild 1 och 2 var på Rex. Nu får jag sluta gissa, fel hela tiden :angel: :D

När Rix var i sina bästa år såg han ut som sina söner, så helt galet gissat hade det inte varit :laugh:

Okej, prövar på en gissning innan jag kikar på svaret. :p

Jag tror att 1:an och 2:an är två olika hundar. Gissar på att 3:an och 4:an är samma hund; ser ingen större skillnad förutom att "knorren" på 3:an är fluffigare än på 4:an. ;)

EDIT: Damn it! Jag var sååå nära! Always trust the tail! :p

Senast ändrad av en moderator:

Ingen fler som vill gissa vem av pojkarna som blev nordisk vinnare 2010 innan jag avslöjar vem det är?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 044
Senast: inverterad
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
625
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 983
Övr. Hund Min hund har haft problem med magen nu sedan i maj, med perioder av diarré. Veterinären har tagit jättedyra blod- och avföringsprov som...
Svar
7
· Visningar
683

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka