En och samma eller olika? (liten lek)

Sv: En och samma eller olika? (liten lek)

Samma här. Han är dock grov jämfört med en del av de andra. Men jag tycker han ser lite mer vinklad ut bak? Jag suger på extriör!

Hihihi.. Vad kul att så pass många gissar på den ende av hundarna som INTE är utställd någonsin :D

Rätt svar är hur som haver hane nr 3, som förutom NV2010 har gjort väldigt bra från sig i ringen ;)

Vore dock intressant att se hur hund nr 2 skulle gå i ringen om husse nån gång ställde ut honom!

Hane nr 1 är utställd endast en gång och fick då vg med fin kritik. Hade nog kunnat få bättre än så om han haft lite ringträning bakom sig, men det var bra ändå.

Hane nr 4 är utställd några gånger med bra resultat, men han ligger strax under maxstorlek, så det drar i regel ner lite.

Nej, men han du träffade där är också en kullbror till de 4 som visas i tråden :D

4:an bor lite norr om mig och mer inåt landet. De du har träffat är nr 1 & 2. 2:an när gotlänningen plockade upp fröken G i fjol och nr 1 när du var upp sist.

Skulle vara intressant om ägarna skulle se vilken hund som var deras om du redigerade bort ALLT utom hunden :idea::cool:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 044
Senast: inverterad
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
625
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 983
Övr. Hund Min hund har haft problem med magen nu sedan i maj, med perioder av diarré. Veterinären har tagit jättedyra blod- och avföringsprov som...
Svar
7
· Visningar
683

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka