Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Är det någon här som har eller har haft någon bullterrier? Jag är väldigt nyfiken på rasen, har totalt fastnat för utseendet sedan...
Svar
7
· Visningar
1 179
Senast: Vovzing
·
Övr. Hund Jag var och köpte ben till Doris idag osh började prata med butiksinnehavaren om huruvida det är lämpligt att lämna hunden ensam med ett...
2
Svar
26
· Visningar
10 637
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jag pratade precis med min mamma som är på väg in till veterinären med hennes lilla JRT-tik. När mamma hade lyft ut henne ur bilen så...
Svar
5
· Visningar
950
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Min hund har fått problem (artros) i lederna efter förra årets borreliainfektion. Nu äter han sedan 3 veckor Rimadyl varje dag. Nyss var...
Svar
16
· Visningar
4 577
Senast: Glimfeather
·
Hundhälsa Är helt ställd och vet inte vad som är fel, är det någon som kan komma med idéer så vore jag tacksam! Först vill jag klargöra att...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
38 564
Senast: Belethien
·
Hundhälsa En kompis har tyvärr råkat sätta sig i en jobbig sits: tiken är tjyvparad, upptäcktes nu och det visar sig att det är 2 veckor kvar till...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
31 455
Senast: skuggi
·
H
Övr. Hund Jag skulle vilja tävla i agility med min mammas väninas BC som jag ofta lånar och tränar. Jag är med i Sveriges hund ungdom. Hunden kan...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: Kakis
·
L
Övr. Hund Kan hund gnaga på ben från lamm utan några risker?
Svar
5
· Visningar
2 569
Senast: angiepangie
·
E
Övr. Hund Jag har en blandishane Schäfer/Rottis/Collie på snart fem år. Han slår tassarna runt alla människor och håller fast och juckar... Han är...
2 3
Svar
53
· Visningar
10 349
Senast: Aliide
·
J
Hundavel & Ras Precis! Vilken ras skulle passa min livsstil? Bor i en enplansvilla vid skogen en bit från centrum och arbetar som Agronom. 5 barn...
2
Svar
28
· Visningar
2 553
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Behöver era allra bästa tips, hur ni får era valpar att sluta bitas!? Har en riktigt enveten liten buse :p
2
Svar
23
· Visningar
7 265
Senast: jarnroos
·
Övr. Hund Jag erkänner att jag var en av de som såg på Cesar på tv, även om jag i början tyckte att det var underligt med de småsparkarna in i...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 255
Senast: jarnroos
·
N
Övr. Hund Har min 2 åriga schäfertik på hunddagis. Men det känns som om ägaren lägger sig i mycket, hon vill självklart bara hjälpa till men...
Svar
3
· Visningar
1 112
Senast: Grana
·
Hundhälsa Sista dagen på Gotland lyckades hunden hoppa rakt in i ett buskage fullt av fästinglarver (eller nymfer, kanske). Jag trodde först att...
2
Svar
21
· Visningar
6 538
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Hej! Jag har varit hos min far en längre tid under sommaren nu. Hans tjej har en papillon som är jätte elakt och morrar, skriker...
Svar
5
· Visningar
1 097
Senast: Bejbie
·
N
Hundhälsa Hej, jag var i tisdags in till veterinären med min lilla terrier brasiliero tik på 6 månader då hon troligtvis fått någon sorts...
Svar
3
· Visningar
1 020
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Hunden fick en kraftig öroninflammation förra veckan, med behandling som följd. Som nu resulterar i att öronen är man rädd om, men ok...
2
Svar
24
· Visningar
2 401
Senast: HuggeBugge
·
Övr. Hund Är det någon här som vet var man hittar ansökningsblankett för startpistol? Jag har letat på Polisens hemsida men kan bara hitta för...
Svar
5
· Visningar
5 682
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa Jag får väl börja från början. Jag har en helt fantastiskt underbar papillon tik som är nyss fyllda 7år... Jag har haft henne sedan...
Svar
14
· Visningar
2 184
Senast: _Skifting_
·
R
Hundhälsa Någon som har något bra recept på hemmagjort fästingmedel?? Mina killar vistas mycke i skogen så vill ha någon dunderkur mot...
Svar
13
· Visningar
4 822
Senast: missjackpot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka