Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker ändå du ska satsa på en ras som inte behöver en massa aktivering för att må bra. Har man flera små barn brukar det sk Livspusslet vara ganska komplicerat och jag tror knappast du kommer att ha särskilt mycket tid på eftermiddagar och kvällar då du kan ägna tid helt åt hunden. Såvida din man inte är villig att hålla i trådarna helt medan du är Hundaktiv, eller vice versa? Det blir förmodligen ett hundliv som handlar om att få "vara med" i familjelivet men kanske inte så mycket egentid med matte. Hur gärna man än vill, brukar pusslandet med mindre barn ta upp det mesta av tiden.
De har ju redan en katt och den väger antagligen mindre än 10 kilo
Det kan lika väl vara jag som inte har träffat någon boxer som är riktigt som de borde, för de jag har träffat har varit väldigt trevliga, barnvänliga och rätt så laid back. Men jag har ingen större erfarenhet av rasen, så som sagt kan jag inte gå i god för att de är ett bra val, bara att de jag mött har varit bra familjehundar![]()