Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min syster ska eventuellt bli matte till en Kajsa (labrador/schäfer), men gillar inte riktigt namnet så vill försöka hitta något som...
Svar
8
· Visningar
1 236
Senast: Myrten
·
Övr. Hund ..som vill köpa hundull för att göra någonting med? Ziva fäller som fasen nu och tänker visst bli i det närmaste naken i år igen...
Svar
9
· Visningar
1 281
Senast: Grana
·
D
Hundhälsa hejsan! Jag har en beagletik på 18 månader och har haft henne sen 8 veckor gammal. Dom senaste 4 månaderna så har hon börjar bete' sig...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: Raven_
·
Hundhälsa Tidigare så har det aldrig varit några som hellst problem med andra hundar. Men under de senaste året så har han börjat med att flyga på...
Svar
6
· Visningar
1 358
Senast: Ämelie
·
Övr. Hund Okej, jag ger upp och behöver hjälp. Hur jag än tränar och vinklar det fungerar inte apporteringen för oss, vilket betyder att vi inte...
Svar
13
· Visningar
1 924
Senast: vivendi
·
K
Övr. Hund Jag har precis börjat med klicker med vår hund vilket han svara väldigt bra på. Både för trickträning på kul och i sammanhang då vi har...
Svar
16
· Visningar
1 273
Senast: Kerba
·
I
Övr. Hund Hejsan! Var hos veterinären igår med min 40 kilos Berner sennen hund. Han är snart 10 månader och han hade börjat halta sedan i...
Svar
15
· Visningar
16 021
Senast: Laa
·
Övr. Hund Jag har fått tips om att det finns bilburar som är upphöjda och alltså lämnar utrymme för förvaring under. Tyvärr minns inte tipsaren om...
Svar
7
· Visningar
1 648
Senast: Pigan
·
Övr. Hund Kan ni tippsa om vart det fins bra hundforum och bra böcker till nybörjare, hur man uppfostrar sin valp och fortsatt träning
Svar
6
· Visningar
1 037
Senast: Galathea
·
F
Övr. Hund Jag behöver råd och stöttning i hur jag bäst kan hjälpa en hund som är värd ett bättre öde... Separerade nyligen från ex-sambo. Pga...
Svar
8
· Visningar
1 476
Hundhälsa Hej. Vi fick idag reda på att våran valp på 5 månader har ett förstorat hjärta. När hon besiktigades den 25/3 så hittade dom ingenting...
Svar
8
· Visningar
1 847
Senast: Zqathan
·
T
Hundavel & Ras Tysk Spets är en sorts ras som delas in i olika "raser", eller? Det kanske är fel, berätta det i såfall! :) Rasen delas i alla fall...
Svar
14
· Visningar
15 753
Senast: aneeette
·
P
Hundhälsa Min snart 9mån har en lite lustig gång, knycker lite på ena bak, och på nåt sätt vinklar benet utåt. Har även svårt med en korrekt...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: primax
·
A
Övr. Hund Nu ska jag ta tag i att köra in mina två vovvar... En Tik & en Hane (båda har åldern inne & är mer än redo) Tiken har dragit WP & hanen...
Svar
14
· Visningar
1 504
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=AZ3fyQWTEes&feature=player_embedded#at=68 något skumt med länken, filmen börjar visas på fel plats
Svar
13
· Visningar
1 462
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Vid vilken ålder ska/kan man kastrera sin tik? Om man vill slippa sjukdommar som har med livmodern att göra och juvertumörer...
2
Svar
23
· Visningar
10 856
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min 7-åriga pappis har till och från haft problem med inåt-snorklingar, tidigare var det så sällan och lugnt att jag tänkte...
Svar
4
· Visningar
932
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Jag har en colliekorsning som jag behöver en bur åt. Hon blir åksjuk och spyr ner mitt bagage som är klätt i tyg vilket kommer leda till...
Svar
9
· Visningar
6 519
Senast: Aliide
·
A
Hundavel & Ras Finns jhu så mycke dåliga fördommar om amstaffar vilket e tråkigt. min lille amstaff titan är lite drygt 3 månader och värdens...
Svar
12
· Visningar
3 124
Senast: gunhild
·
L
Hundhälsa Vovvan har blivit dålig i magen, nu känns det inte som att det borde finnas mycket kvar.. Vad är bäst, tömma magen (samtidigt som jag...
Svar
14
· Visningar
2 826
Senast: Lionheart
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka