Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur hittar jag boende där hundar är tillåtna någonstans i Stockholmsområdet? Kan gärna vara enkelt.
Svar
4
· Visningar
917
P
Övr. Hund Efter att ha hängt runt lite här på hund så har jag läst en del om att hundar inte ska hälsa i koppel. Men ingen förklarar varför? :)
Svar
16
· Visningar
3 092
Senast: Priscilla
·
Hundhälsa Någon som kan berätta om detta ? Har Googlat och läst, men hittar mest att prognosen är dålig för hundar som fått den. Men vad är dålig...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Jag får om ca 3 veckor hem en liten dvärgschnauzervalp och funderar på vilken storlek det bör vara på mat & vattenskålarna. Räcker det...
Svar
7
· Visningar
5 132
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Någon som upplevt detta? Min hund, nu 8 år gammal, har haft en knöl på ena sidan hur länge som helst. Det måste vara många år helt...
Svar
4
· Visningar
29 444
Senast: TinyWiny
·
N
Hundhälsa Självklart, var det inte slut på huvudbry för mig. När jag trodde att allt hade lugnat sig, visar det sig att hon tappar päls på...
Svar
10
· Visningar
3 089
Senast: Nathyu
·
Övr. Hund Min pojkvän skaffade nyligen en rottweiler, en tik som nu är ett år, supersnäll, säger jag som har varit hundrädd länge. Eftersom vi för...
Svar
9
· Visningar
1 735
Övr. Hund Idag somnade familjens 12 år gamla tibetanska terrier in, hon är saknad av både matte, plast-barnbarnet och familjen. Lilla rultan...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: Fragile
·
Hundhälsa Igår morse blev Fortune plötsligt stel och vinglig under morgonpromenaden. Bakbenen ville inte lyda och jag upplevde det som att hon...
Svar
11
· Visningar
2 305
Senast: Fragile
·
Hundhälsa Jag kan för mitt liv inte förstå varför vissa människor skaffar djur.. En kompis visade mig på ett annat forum en kille som startat en...
2
Svar
32
· Visningar
4 746
Senast: Frukten
·
Övr. Hund I går kväll fick Pali akut magomvridning 12 år gammal så operation var inte att tänka på. Du fattas mig Lufsen...
Svar
4
· Visningar
876
Senast: Disen
·
Hundhälsa Vi tingade valpen med två kulor nere,även på veterinärintyget som gjordes 2 dagar innan hämtning så var bägge nere,när vi väl kommit hem...
Svar
3
· Visningar
11 135
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Nu är jag pluggsugen och vill gärna läsa hundkurser/hundprogram. Vilka rekomenderar ni? Jag har läst hundens beteendebiologi 1 och 2...
Svar
13
· Visningar
2 149
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min rottis tik är i farten igen . Hon äter små grus. Spyr sedan grus. Hon är nyligen opererad för tonsill rester. Hon opererade...
Svar
7
· Visningar
5 802
B
Hundhälsa Blir snart galen.:confused: min hund har fått mjällkvalster som jag ska behandla med expott tills det försvinner och så har han...
Svar
0
· Visningar
750
Senast: bulldog
·
Hundavel & Ras Okej, efter mycket om och men så blir det som både jag och sambon vill och vår familj ska utökas med både en finsk lapphund och en...
Svar
11
· Visningar
3 074
Senast: falukorw
·
G
Övr. Hund Som rubriken säger så har jag lite frågor om ägarbevis. Problemet är att jag inte har något avtal eller några andra papper på min vovve...
Svar
3
· Visningar
1 185
Senast: Zqathan
·
Hundhälsa Min 8 månaders Rottis hane är helt rumsren... hemma. Men så fort jag är hos min kompis så gör han båda delarna.. Det spelar ingen...
Svar
6
· Visningar
831
Senast: Dalmas
·
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Pali
·
Övr. Hund Hej! Behöver lite hjälp. Vilket valpfoder bör jag välja till min hund? Hon är en siberian husky.
Svar
5
· Visningar
852

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka