Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Hundhälsa Familjen har en tax som alltid har varit ett öronbarn. Hon är nu åtta år gammal och vi gör regelbundna besök hos vet för att kolla...
Svar
2
· Visningar
2 008
Senast: Sol
·
Övr. Hund Ska ha hand om föräldrarnas toypudeltik här nu i 2 veckor och funderar lite på hur man ska få upp hennes aptit, hon är hemskt kräsen...
Svar
2
· Visningar
952
Hundhälsa Var till veterinären för att kolla upp en hälta på ena bakbenet som kom häromdagen på vår unghund som i övrigt är pigg och glad i det...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 735
Övr. Hund Var kan man få tag i någon som mot betalning visar ens hund på utställningar? Jag är värdelös på att visa min hund och dessutom tränar...
Svar
12
· Visningar
1 775
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej, undrar lite om tandrensning på hund, har två russlar hemma med dålig andedräkt:o och beläggningar som jag tänkte få tänderna...
Svar
6
· Visningar
3 292
Senast: EmmaW
·
M
Hundavel & Ras Hejan! Jag skulle vilja veta lite mer om Akitan:) Såg filmen Hachiko och tyckte verkligen om den filmen;) Nu vet jag att man inte...
Svar
1
· Visningar
2 420
Senast: Mortenee
·
B
Övr. Hund Min hund har varit hos mina föräldrar på semester i två veckor, men nästa helg kommer han hem igen. Under tiden som vovven varit borta...
Svar
8
· Visningar
6 309
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Brorsans hund är diagnostiserad med klolossning och har fått alla tassarna opererade nu. :( Vad är det för chanser att han kan bli...
Svar
5
· Visningar
2 034
Senast: Disen
·
D
Övr. Hund Hej! Jag bara undrar om det är någon som äger eller känner en shetland sheepdog som skulle vilja berätta om denna ras? Hur är den i...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Ska på anställningsintervju på ett jobb i Kinna. En tillsvidareanställning. Så om jag får det så "kan" jag inte tacka nej. Jag är inte...
Svar
7
· Visningar
2 080
Senast: glittra
·
V
Övr. Hund Ja, vad tycker ni? Vad är okej och inte okej för dig själv och för dina grannar? Jag önskar min egna hund inte skällde i trädgården...
2
Svar
29
· Visningar
5 157
Senast: lizzie
·
Övr. Hund ...och finns det nåt riktigt bra sätt att vänja två rottisar som ser rött när de ser en katt vid att katter är okej och FÅR vara på...
Svar
7
· Visningar
1 048
Senast: Tuvan
·
H
Hundhälsa Letat på google men hittar mest om Underproduktion av sköldkörtelhormon. Jag vill veta lite om överproduktion. Har någon erfarenhet av...
Svar
4
· Visningar
2 933
Senast: Hjalti
·
Övr. Hund Jag har två katter och en unghund. Den ena katten är satt på bantning så han får sin mat i ett eget rum. Den andra katten är...
2
Svar
25
· Visningar
7 750
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Min kära hund på drygt 6månader har kommit på att leksaker helst ska tuggas på grundligt och sedan isärplockas i molekyler. Gör väl inte...
Svar
2
· Visningar
840
·
Övr. Hund In Defence of Dogs av Professor John Bradshaw: http://www.amazon.co.uk/Defence-Dogs-John-Bradshaw/dp/1846142954 Artikel om John...
Svar
2
· Visningar
610
·
Hundhälsa Nu är jag fundersam... Sigge började plötsligt halta när jag tog ut honom ur buren (var åhörare på workshop och skulle träna sen) i...
Svar
2
· Visningar
1 502
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Våran hund som är nu 4 år och är en mucket vacker hund och hur snäll som helst annars. Mn på den senaste tiden så har han börjat att...
Svar
0
· Visningar
732
Senast: annie_cool
·
W
Hundhälsa Ska hämta valp i helgen och har en äldre herre hemma. Jag antar att jag bör avmaska honom innan valpen kommer hem. Vad rekomenderar...
Svar
9
· Visningar
1 028
·
A
Övr. Hund Sitter valp vakt åt en 11 veckor gammal jack russel/shih tzu blandras nu i en hel vecka. Han kom i onsdags. Ägaren har ingen hund vana...
Svar
7
· Visningar
1 628
Senast: sillysinta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Orolig katt i bil
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31