Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Hej! Jag skulle gärna behöva bra tips om hur man får en hund att inte skälla och dra när vi möter andra hundar ute på promenad...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: lurven
·
Hundhälsa Har en nioårig Jack Russel hane som lider av cushings sjukdom. Han har haft det i ca två år och medicinerats för det hela tiden. Dock...
Svar
5
· Visningar
8 326
Övr. Hund Både valpkursen och träningsgruppen har sommaruppehåll, och jag behöver någon att bolla idéer med! Jag håller på att lära in...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Brandgul
·
M
Övr. Hund Hej. Jag hade en hund som jag sålde till en då hon hade sj en egen hanhund. . Vi skrev papper på att han inte skulle säljas vidare. Jag...
Svar
16
· Visningar
2 097
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Ska till vetten idag och ta lite prover och undersökning, då hunden har lite diffusa symtom. Misstänker att det kan vara något...
Svar
10
· Visningar
992
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund :eek: Jag vet, man skall aldrig döma hunden efter håren, men en sån??? Jag har föreslagit : Eller en Ös på med förslag...
Svar
17
· Visningar
6 298
·
H
Övr. Hund Hej! Jag har nyss införskaffat mig en "citronhalsband" av märket Trainer. Har testat det en gång sedan jag köpte det. Nu när jag ska...
Svar
0
· Visningar
797
Senast: Hogqvist
·
Övr. Hund Min valp är färdig bakad men kan inte hämta henne förens nästa vecka för jag jobbar hela denna vecka och vill börja med ledighet när jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 436
Senast: Berin
·
Övr. Hund Nu borjar min bli riktigt skendracktig igen och jag blir galen hur seg ... eller hysterisk hon blir.:crazy: Antingen orkar hon knappt ga...
Svar
15
· Visningar
2 484
Senast: Nizhoni
·
G
Övr. Hund Väntar mitt första barn om sisådär 12 veckor :) är i vecka 28 nu, så det börjar närma sig litegrann.. Nu är ju läget så att jag redan...
2
Svar
30
· Visningar
2 247
Senast: Kerba
·
Övr. Hund Förmodligen finns redan en liknande tråd någonstans, hojta till i så fall. Jag har en dvärgpinscher hane på 3 år. Idag "äter" han...
Svar
0
· Visningar
660
T
Övr. Hund Någon som har någon erfarenhet av BMW 5-serie touring då främst E34 modellerna? Och några andra tips på bra bilar att ha med sig...
Svar
3
· Visningar
722
Senast: Mini-Me
·
L
Övr. Hund Jag har ju ingen aning om detta stämmer, men tänker att det kan aldrig skada att sprida länken vidare...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: Lionheart
·
S
Hundhälsa Hur blir man enklast av med snigelslem som sitter mellan hundens trampdynor? :confused: tvål och vatten är ganska hopplöst att använd...
Svar
2
· Visningar
1 328
Senast: movi
·
L
Övr. Hund träffade en så irriterande tant förut, som kom med en terrier, hunden gick både och spände och la sig ner om vart annat. Min hund har...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
8 530
Senast: Belethien
·
I
Övr. Hund Hej alla! Hoppas jag kan få lite kloka svar här för jag vet inte vad jag ska göra! Har en 11 veckors valp som jag nu har haft i 3...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: Raven_
·
Övr. Hund Blir ju av naturliga orsaker inte av tyvärr : http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1110973 Har varit lite mycket omkring mig...
Svar
16
· Visningar
1 549
Senast: Yeah
·
Hundhälsa Jag ska hämta min valp på söndag. Han blev 8 veckor igår och besiktigades idag. Uppfödaren ringde nu på kvällen och ville berätta att...
Svar
18
· Visningar
3 550
Övr. Hund Så har jag numera skyhöga krav på min lilla skit ;) http://existenz.se/out.php?id=37273 Hör ska börja övas :p
Svar
11
· Visningar
1 262
Senast: Izzie
·
Övr. Hund Frågar för en väns räkning nu som råkat illa ut vid två tillfällen. Hon cyklar varje dag till och från jobbet med sin hund. På vägen...
2
Svar
24
· Visningar
2 555
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka