Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hejsan! Jag har en liten chihuahua här hemma. Och undrar hur ni tränar era? Min är otroligt "trög". Hon lyssnar jätte fint om man...
Svar
8
· Visningar
994
Senast: Bejbie
·
Hundavel & Ras Har blivit lite nyfiken på vad det är för ras våra grannar har, men har tyvärr få tillfällen att fråga då man ser dem så himla sällan...
Svar
4
· Visningar
1 244
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Igår såg jag en hund som gick konstigt och tänkte direkt på ryggproblem. Men jag är ingen veterinär, så jag tänkte höra med er om ni...
Svar
6
· Visningar
4 466
Senast: Lupin
·
E
Hundhälsa Hej! Jag är i skrivande stund på jakt efter en ny hund och har efter en tids funderande kommit fram till att det är schäfer jag vill...
Svar
10
· Visningar
1 603
Senast: PIRU
·
Hundavel & Ras Vill veta allt! Tex varför vorsteh inte är uppdelad på hårlag utan som olika raser? Och om man ändå kan para över päls/rasgränserna...
2
Svar
24
· Visningar
10 166
Senast: Laa
·
Hundavel & Ras Sett att det finns många "rasväljar"-trådar, men jag väljer ändå att göra en egen. Skulle nämligen behöva tips på hundraser att titta på...
2 3
Svar
51
· Visningar
10 278
Senast: aljan
·
Hundavel & Ras Jag har tråkigt, så tänkte kolla med er vilken hund ni tror passar mig? Mina önskemål; - Helst korthårig (ej strävhårig) - Gillar...
Svar
6
· Visningar
1 034
Senast: jarnroos
·
Hundhälsa Över hur lång tid ska man fasa över hunden på nytt foder? Jag har bytt foder på min 5½ månaders valp av olika anledningar och just nu...
Svar
10
· Visningar
2 016
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Har precis klippt Elvis och vad hittar jag i hans päls om inte äckliga loppor :crazy:. Antar att jag kommer hitta det på Douglas också...
Svar
18
· Visningar
4 185
Senast: Flash5
·
Övr. Hund Här kommer en liten bild på mitt nyförvärv En härlig liten tik som ska tjänstgöra med mig om några dagar på polisstationen ;) Sen...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 022
Senast: Rosett
·
Övr. Hund :(Jag är trött o less på folk som inte lyssnar på djuren o dess ägare. Jag förstår att en del blir bitna, fast de själva inte förstår...
Svar
8
· Visningar
1 438
Senast: kitty79
·
Hundhälsa Vi har haft extrema åskväder här i Östergötland sen ett par dagar tillbaka och för min ena hund innebär åska = döden ungefär :cool:. Han...
Svar
13
· Visningar
2 127
Senast: yennork
·
Hundavel & Ras Vilken av dessa hundraser anser ni bäst som första hund? Alltså bland annat en lättlärd och oftast med bra temperament? Skriv längst...
2
Svar
22
· Visningar
3 249
Senast: Home
·
Hundhälsa Har ju min lilla skrutt som blev 6 månader i förra veckan. Nu har jag sett att han ibland (inte alls ofta, men ibland) har som två...
Svar
15
· Visningar
18 817
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Vilka ska dit o vilka dagar? :) Jag o min Rottis pojke ställer på Söndagen, hoppas på lite konkurrens denna gång :p
Svar
8
· Visningar
859
Senast: Izzie
·
Övr. Hund Nån mer än jag som tycker att det är fel att dom inte får ställas ut? eller får dom det :confused: Det är väl också en schäfer...
2
Svar
38
· Visningar
10 642
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Mina pojkar 9 mån resp 9 år är rätt nyligen inklickade. Jag vill att de ska bjuda på beteenden så jag klickar på allt de gör. Och de...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: hastflicka
·
S
Hundhälsa Hej! Vi har en ungersk kuvasz tik som är 4 år. Hon är jätteglad mot mej, min sambo och våran snart 2 år gamla dotter. Men sedan en...
Svar
13
· Visningar
1 695
Senast: EmmaW
·
Hundhälsa Fortune fick en propp (tromb) i ryggmärgen förra veckan. Veterinärerna tror att hon kan bli helt återställd och hon är redan nu mycket...
Svar
1
· Visningar
944
Senast: FannyoArre
·
Övr. Hund Min valp/unghund har börjat kissa inne igen. Jag har ansett att hon i det stora hela varit rumsren då det inte hänt något inne på flera...
Svar
13
· Visningar
20 478

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka