Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Valpen vaccineras ju först av uppfödaren, sedan 12 veckor efter att man fått hem den, men när ska nästa vaccination ske? Ett år efter...
Svar
10
· Visningar
15 940
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Det kanske har skrivits om det här förr, men jag har en fråga om hur många gånger per dag ni ger er hund mat? Om ni ger en gång, är...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 580
Senast: Eijya
·
Övr. Hund Min Beauceron bara HATAR flugorna! Dom förpestar hans liv i huset med att sitta på honom och reta honom när han bara vill koppla av...
Svar
18
· Visningar
4 250
Senast: martha
·
Hundhälsa Hur ser det ut? Det finns ett foder som har animaliska protein runt 38% mot 18% fett (i ett annat version är det 44% mot 18%). Det finns...
Svar
6
· Visningar
1 412
Senast: rahl
·
Hundhälsa Nu fick det vara nog. Jag har gråtit hela dagen, och sitter nu med en klump i halsen och tårarna på gång igen. Fan, fan, fan.... Så här...
2
Svar
26
· Visningar
4 311
Senast: Bejbie
·
Övr. Hund Det var nyligen någon som pratade med min syster när hon var hundvakt att man aldrig ska släppa ihop just 2 hanar och 1 tik tillsammans...
Svar
14
· Visningar
1 832
Senast: DiezelDoris
·
Hundhälsa Hur långt, hur länge och hur fort cyklar ni med era hundar? Min rottishane Taz är snart två år och jag har nyligen börjat cykla med...
Svar
12
· Visningar
16 934
Senast: Saybia
·
Hundhälsa Fick nyss veta att min vän är hos vet med hennes hund och de vet inte om tiken kommer att klara sig :( Hon blev igårkväll/natt påkörd...
2
Svar
30
· Visningar
3 221
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund vi har antligen borjat tavla igen. Har ar de flesta tavlingar innomhus (tack och lov da det ar for varmt ute just nu) och pagar hela...
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Jag skickade i veckan in ett träckprov (Kolla Masken) på min tik, vilket jag gjort några gånger tidigare också. Svaret var, precis som...
Svar
7
· Visningar
1 476
Senast: Hoppelhase
·
Hundavel & Ras Såg en hund på stan igår, den såg absolut ut som nån slags retriever, jag tänkte direkt på en stor labrador. Inte lika styv och stubbig...
2
Svar
33
· Visningar
3 911
Senast: Pegasus63
·
Hundhälsa Någon som provat detta medel. Fungerar det. Fixodida Zx
Svar
2
· Visningar
1 190
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa Från att ha varit livrädda för vatten så har mina 2 Dvärgschnauzer blivit helt galna i att bada. Jag tycker ju detta är superkul :)...
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Har hamnat i en knepig situation, dvs gått och kärat ned mig i en liten parson hane som söker ett eget hem. Jag har aldrig någonsin...
Svar
14
· Visningar
1 445
Senast: lil-sis
·
Hundavel & Ras Registreras det nånstans att man gått den? Tänkte om man förlorar sina diplom etc? Kom bara att tänka på det nu när jag satt och anmälde...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: Laa
·
N
Övr. Hund Jag har 3 underbara hundar som jag älskar och de gör mig lycklig varje dag. Men tyvärr har jag problem JÄTTE problem med en av dom. Han...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 389
Senast: Brandgul
·
V
Övr. Hund Hejsan! Har en liten Siberian Huskey valp på 9 veckor som har bott hos oss i en vecka nu som vi håller på att göra rumsren. Problemet...
Svar
6
· Visningar
14 483
K
Hundhälsa Hej! För ca en timme sedan ar jag och trimma min lilla kille och mitt i allt hör jag ett gnäll, tänker inte mkt på det men när jag...
Svar
4
· Visningar
5 534
Senast: kikksan89
·
Hundhälsa Den lilla ettriga JRTn ska väl inom de närmsta månaderna flytta tillbaka till sin husse och matte, som är utflyttade till England (han...
Svar
10
· Visningar
1 177
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund Här om dagen när jag var ute med mina hundar såg jag en större grå (hund?) i skogen. Men efter tanke så vet jag inte om det var varg...
2
Svar
28
· Visningar
4 236
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka