Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon som vet om man får ta med hund in på området, som ej är anmäld till utställningen?
Svar
8
· Visningar
1 018
Senast: Lupin
·
M
Hundavel & Ras Hej! Jag undersöker lite olika raser inför kommande hundköp och skulle vilja få lite förslag från er! Det här livet skulle vår...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 368
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Ska foder verkligen mögla i en helt oöppnad säck torrfoder? Tänker på att eftersom säcken är gjord i plast och ingen luft tillförs så...
Svar
5
· Visningar
1 467
Övr. Hund Okidoki fick mail idag fran kanadensiska SAR organisationen... De har blivit ombedda att starta ett team i narheten av mig o Kaiser o...
Svar
8
· Visningar
1 067
Senast: Bewildered
·
Hundavel & Ras Igårkväll träffade jag en enorm engelsk bulldogg, många har jag sett men aldrig så enorma. Allt var gigantisk. Började prata med ägarna...
Svar
11
· Visningar
1 570
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag förlorade min gråa vän nu i Maj, sorgen är oändlig, kom som en chock men ändå inte. Men nu skaffade jag mig ändå en ny valp för 1...
Svar
5
· Visningar
1 590
Senast: Empire
·
Övr. Hund Det här har ingenting med hans (omdiskuterade) metoder att göra. Men jag råkade slå på teven nu precis när "Mannen som talar med hundar"...
Svar
9
· Visningar
1 489
Senast: Hoppelhase
·
A
Hundhälsa Har en Tibetansk Spaniel på 3 år som precis blivit "ensam" hund. Hon är en omplacerings hund som kom direkt från kenneln till oss då hon...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: Swat
·
C
Hundavel & Ras Jag letar efter en hundras som fungerar att ha som familjehund. Det ska vara en ras som är känd för att vara snäll mot barn, inte kräva...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 085
Senast: Home
·
Hundavel & Ras Først; dette er ikke ment som noen blandingsavlstråd nummer 276. Men etter en diskusjon et helt annet sted på internett, vender jeg...
Svar
12
· Visningar
1 406
Senast: avur
·
Hundhälsa Jag har bestämt mig för att sätta över min Rottisvalp (15v) på färskfoder. Men jag funderar lite, dels över vilka märken som är...
2
Svar
35
· Visningar
3 170
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Eller vad tror ni? Han har haft så förut, det är rosa och svullet och irriterat och han slickar på det, och sedan försvinner det. Vad...
Svar
9
· Visningar
15 662
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag kikar runt på en del kennlar (för jag ska bli med valp nästa år:laugh:) och då har jag stött på en avelshanne med näthinneveck, jag...
Svar
1
· Visningar
1 391
Senast: Laa
·
B
Övr. Hund Hur gör jag bäst för att träna min 14 veckor gamla vorstehtik i inkallning? Hon är en ganska så självständig madame som nu efter att...
Svar
9
· Visningar
2 539
Övr. Hund Min älskade hund som har varit med mig genom härliga och svåra stunder, genom tårar och glädjerus, genom sorg och glädje. Det lilla...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: pepp
·
Övr. Hund Min phalene hane har nog kommit i trotsåldern eller nått för han kan absoluut inte lyda genast när man säger åt honom saker.:rofl: Vid...
Svar
11
· Visningar
1 098
Hundhälsa Vår papillonhane (Chip) på 13 år har den senaste tiden lagt sig till med en del konstiga beteenden. När vi är ute i trädgården kan han...
Svar
7
· Visningar
7 099
Senast: Sickan
·
T
Hundavel & Ras Hej! Måste bara fråga vilken hundras ni anser passa bäst till freestyle? En hund som varken behöver mycket pälsvård eller överdrivet...
Svar
7
· Visningar
2 319
Senast: Bejbie
·
M
Övr. Hund Är lite nyfiken hur era hundar beter sig vid olika sitautioner: :love: - Inomhus (vid dörren, osv...) - Utomhus? - Främmande? -...
2
Svar
33
· Visningar
2 850
Senast: fryckan
·
C
Övr. Hund Var ute och lekte med min 4 åriga dotter på en lekplats inne i stan i närheten av hennes dagis för en stund sedan då hon älskar att vara...
Svar
19
· Visningar
1 977
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka