Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har just precis avslutat en läger vecka som IPO instruktör. Helt underbart har det varit många härliga hundar har det varit God mat...
Svar
0
· Visningar
717
Senast: PIRU
·
Hundavel & Ras Mina småttingar är sådär roade av att bada ( i sjön alltså, hatar badkar ). Själv älskar jag att bada och speciellt med hundar. Vissa...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: Tahari
·
Hundhälsa Nikita har ont någonstans men jag vet inte var. Det började i lördags med att hon var ovillig att hoppa in i husbilen men det gick efter...
Svar
8
· Visningar
912
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Än är sommaren inte slut, men jag vill i alla fall gärna veta: vad har ni gjort för skojigt med era hundar under sommaren? Provat på...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Ämelie
·
Hundavel & Ras Jag har ett par vänner som bestämt sig för att de vill ha en fransk bulldogg. Jag tycker väl idén i sig är sådär (vad gäller rasval iaf)...
Svar
3
· Visningar
926
Senast: fetange
·
Hundhälsa Upptäckte för en kort tid sedan att Atlas hade en liten vit fläck i ena ögat. Hans syn var inte försämrad så jag tänkte att jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
21 737
Senast: Varmblod90
·
S
Hundavel & Ras Vilken/vilka raser kan ni föreslå vid följande önskemål: 1. bor på gård och ska kunna gå lös utan att ge sig ut på egna strövtåg 2. gå...
2
Svar
34
· Visningar
3 296
Senast: Sickan
·
Q
Hundavel & Ras Hej! Min kompis är inte allergisk men så kallad känslig för vissa raser. Hon söker en hund som inte är så allergiframkallande. Jag har...
Svar
14
· Visningar
7 956
Senast: Qasta
·
M
Hundhälsa Jag vill inte ha något kemikaliskt fästingmedel till mina hundar men fick tips att använda grumme, hjälper att hålla de små otygen borta...
2
Svar
25
· Visningar
11 344
Senast: MamaJustify
·
Övr. Hund Jag har varit på semester med mina hundar. Jag har två hyfsat väluppfostrade småttingar på 5 och 7 år. Normalt i våran vardag är att...
Svar
7
· Visningar
1 211
Senast: Yeah
·
Övr. Hund Jag har länge velat ha en egen hund och har väntat på det rätta tillfället. Jag har arbete fram till slutet av oktober, sedan är det...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 218
Senast: Grålly
·
Q
Hundavel & Ras Jag funderar på att skaffa dvärgpinscher! Någon här som har en? Jag funderar dock på om allt som jag läst stämmer med verkligheten och...
Svar
14
· Visningar
10 827
Senast: Pacita
·
M
Hundavel & Ras Hej! Jag ska skaffa en hund men vet inte rikigt vilken ras. Funderar på tollare så jag vill gärna höra om tollaren passar mig. Min...
Svar
12
· Visningar
4 042
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Vår lapphundsvalp har blivit halt på bakbenen, och är framförallt vinglig och stel när hon vilat en längre stund. Veterinären har...
Svar
9
· Visningar
1 575
Senast: Amk
·
Övr. Hund Ja, frågan ställdes i rubriken. Hunden spårade inte alls igår, regnade när jag la spår men sol när vi spårade. Kan dock vara andra...
Svar
13
· Visningar
4 259
Senast: muppia
·
Hundträning Hej! Skulle vara kul att få läsa lite era hundar, vad och hur ni tränar, trixs, Har ni några tips kanske? (A) osv. Kan ju vara lite kul...
Svar
13
· Visningar
1 720
Senast: MamaJustify
·
Övr. Hund Har man för avsikt att prata omkull den som ringer? Älskar man att prata med folk som efter en fråga inser att utannonserad hund inte är...
Svar
4
· Visningar
1 008
Senast: Rie
·
Övr. Hund Varför inte? Förra året när han fortfarande hade valppäls (långhårig collie) funkade det bra. Men i år har han haft flera, tänkte...
Svar
18
· Visningar
1 541
Senast: muppia
·
S
Övr. Hund Vi funderar på att kastrera vår vorsteh (2,5 år) p g a grannarna har tikar och det stressar honom väldigt mycket. Jag har ringt runt...
Svar
0
· Visningar
635
Senast: Sickan
·
Övr. Hund vilken är den bästa boken om hundspråk du har läst? är lexikon i hundspråk av A Hallgren något att ha?
Svar
1
· Visningar
769
Senast: Blandrastik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka