Hund och studier: hur funkar det?

Sv: Hund och studier: hur funkar det?

Jag tycker också det låter väldigt märkligt, har pratat med min pojkvän om detta och han känner 3 st som gått civilingenjör och de har alla bara haft halvdagar. Han sa att han skulle fråga de ordentligt igen men han sa att de skulle antagligen bara skratta om han ens nämnde något som liknade ett 40-timmar-i-veckan-schema, dvs en "normal" arbetsvecka. De har tydligen inte haft tufft alls.

Ok, vad skönt! Jag känner mig verkligen så splittrad, vill ju ha en hund och vill verkligen ha från just den här parningen, har letat och letat och äntligen hittat en kombination jag gillar. Känns så trist om jag skippar det och sedan upptäcker att det hade gått utmärkt att ha hund under studietiden.

Liknande trådar

Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
475
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 105
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 286
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 720
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka