Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon som känner någon i Getinge i halmstads/falkenbergs trakten? Jag sålde en vuxen Röd Dvärgpinscher tik dit för ca två veckor...
21 22 23
Svar
459
· Visningar
55 995
Senast: Zizzy
·
Hundhälsa Alice (4,5 månaders RR valp) har nog varit i kontakt med något olämpligt. Hon har typ nässelutslag över nästan hela kroppen! Ser ut...
Svar
1
· Visningar
4 088
Hundhälsa Idag är jag på besök hos min mamma, och jag fick nyss reda på att min syster ska komma också, med en valp. Och som jag vet att min hund...
Svar
1
· Visningar
893
Övr. Hund Nu på lördag är det äntligen dags att åka hem till Sverige. :banana: Jag har bott i Spanien ett tag och hann skaffa hund under tiden...
Svar
11
· Visningar
888
Senast: Allobosia
·
Hundhälsa Vovve har utslag på magen, någon som har sett det här förr och vet vad det är för något? De verkar inte klia eller irritera, och de är...
Svar
7
· Visningar
4 102
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund En vän till mig skaffade ett år sedan en Border Collie för att ha att valla sina får med. När hon köpte hunden så var dess föräldrar...
2
Svar
33
· Visningar
4 157
Senast: CassyJo
·
Övr. Hund Jag har ju siktet inställt på att starta ÖKL på jaktprov i höst, det är bara det att vi har en sak som hindrar oss: Eftersöksgrenarna...
Svar
14
· Visningar
1 408
Senast: Swat
·
Hundavel & Ras Är det någon som har erfarenhet av Beaglar? Jag sköter just nu en Beagle men har den inte här hemma, jag går istället till honom på...
2
Svar
37
· Visningar
3 591
Senast: movi
·
Hundhälsa Finns en hund på ön som oftast (eller alltid?) rastas med munkorg. Eller det är en sån där svart i tyg som man trär på, inte en korg i...
Svar
4
· Visningar
1 720
Senast: MissFideli
·
Hundhälsa Och varför? Den troliga orsaken till Niunias polyartrit var just vaccin så vi ska troligtvis inte vaccinera henne. Det är väldigt få...
2 3
Svar
56
· Visningar
11 975
Senast: Fan of Bill
·
Hundhälsa Min ena hund(Schäfer) har råkat ut för detta elände, är precis hemkommen ifrån veterinären. Upptäckte fistlarna natten till söndagen...
Svar
5
· Visningar
7 825
Senast: linafina
·
Hundhälsa Hur kinkiga är SKK på när det ska tas? Måste det tas innan/exakt när hunden fyller ett år eller kan det vänta någon dag extra...
2
Svar
25
· Visningar
8 540
Senast: Shark
·
V
Övr. Hund ja jag brukar ju roa mig med att sitta och spana på hästannonser är lite av ett beroende faktiskt om jag nu får erkänna det själv,:o nu...
Svar
5
· Visningar
1 070
Senast: vickis-pajala
·
Övr. Hund Jag har ett minne av en bok, som kallas något i stil med "valpens första år" eller så, och är en bok där man själv får fylla i t.ex. när...
Svar
3
· Visningar
1 129
Senast: igbest
·
Hundavel & Ras Hva tester man ved shunt-testing? Hvor tidlig tester man ad/hd, og kan man være sikker på at valpen er fri/har lav grad hvis foreldre...
Svar
1
· Visningar
882
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras Hej! Nästa år när jag gått ut skolan ska jag ev. skaffa hund om tid/pengar etc. finns till och tänkte då höra om ni har förslag på...
Svar
4
· Visningar
1 136
Övr. Hund Vi får hem en liten valp i morgon torsdag och nu kom jag på att jag nog vill ha en sele till henne så här i början, jag har halsband men...
Svar
13
· Visningar
2 878
Senast: igbest
·
Hundhälsa Det är så att min phalene hane har tandsten , igen. Har varit och tagit bort 2 gånger redan för några år sedan , det är nu på äldre dar...
2
Svar
34
· Visningar
9 894
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund Vill utbilda mig och min kommande hund inom försvaret. Jag har dock ganska dålig koll på alltihop och vilka valmöjligheter jag...
Svar
8
· Visningar
2 262
Senast: movi
·
Hundhälsa Väntar på att vet ska ringa upp, måste slänga ut en tråd för att kolla era erfarenheter... I korthet tror vi att hunden är...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 551
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka